ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

رقیب احتمالی ترامپ از متخصصان تکنولوژی می خواهد به محیط زیست کمک کنند

تکنولوژی در سال های اخیر نقش مهمی در بهبود زندگی بشر داشته و حالا رقیب حتمالی ترامپ در انتخابات آتی از فعالان این عرصه می خواهد در حل بحران تغییرات اقلیمی به وی کمک کنند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

تکنولوژی در سال های اخیر نقش مهمی در بهبود زندگی بشر داشته و حالا رقیب حتمالی ترامپ در انتخابات آتی از فعالان این عرصه می خواهد در حل بحران تغییرات اقلیمی به وی کمک کنند.

«آلبرت آرنولد ال گور» معاون «بیل کلینتون» در زمان ریاست جمهوری معتقد است که از تکنولوژی می توان برای معکوس کردن روند گرمایش زمین استفاده کرد و افراد فعال در این زمینه بیش از هر تشکل دیگری در کمک به محیط زیست نقش خواهند داشت.یکی از زمینه هایی که فناوری در آن تاثیر زیادی داشته، ایجاد انرژی های جایگزین سوخت فسیلی از قبیل انرژی خورشیدی، توربین های بادی و غیره است، معاون سابق ریاست جمهوری نیز با اشاره با کاهش چشمگیر قیمت پنل های خورشیدی در بزرگترین کنفرانس فناوری اروپا گفته است:

تکنولوژی در زمینه ایجاد منابع پایدار انرژی به عنوان جایگزین سوخت فسیلی نقش زیادی داشته است و با استفاده از خودروهای الکتریکی در آینده نزدیک می توانیم این تغییرات را به بخش حمل و نقل نیز گسترش دهیم.

گفتنی است علی رغم اینکه ال گور به خاطر منافع زیست محیطی از انرژی های پاک حمایت می کند اما منافع مادی وی نیز در این بی تاثیر نیست، چرا که وی در یک کمپانی انرژی خورشیدی مستقر در آفریقای جنوبی و یک استارتاپ اسکوتر برقی تایوانی سرمایه گذاری کرده است.ال گور که اکنون رییس سازمان «مدیریت سرمایه گذاری جنریشن» است پیش از این در تهیه مستند تقدیر شده «حقیقت ناخوشایند» در باره تغییرات آب و هوایی نیز همکاری داشته است.

او با اشاره به  انصراف آمریکا از پیمان تغییرات اقلیمی پاریس تاکید کرد که این کشور تا سال 2020 در این پیمان خواهند ماند و یک رییس جمهور جدید به سادگی می تواند آمریکا را به این معاهده باز گرداند.

گفتنی است برخی از سیاستمداران آمریکایی از وی به عنوان رقیب دونالد ترامپ در انتخابات آتی یاد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی