ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و مشخصات پژو پارس اتوماتیک TU5 ایران خودرو

سال هاست که به دلیل ترافیک سنگین و مشکلات شهر های بزرگ، تمایل عمومی مشتریان به خودروهای اتوماتیک افزایش یافته اما ایران خودرو و سایپا به عنوان دو خودروساز بزرگ کشورمان از تامین این خواسته ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

سال هاست که به دلیل ترافیک سنگین و مشکلات شهر های بزرگ، تمایل عمومی مشتریان به خودروهای اتوماتیک افزایش یافته اما ایران خودرو و سایپا به عنوان دو خودروساز بزرگ کشورمان از تامین این خواسته به دلیل عدم دسترسی به گیربکس اتوماتیک در تیراژ بالا ناتوانند.

حالا خبر می رسد که شرکت ایران خودرو اقدام به تولید مجدد خودروی پارس اتوماتیک (کد کلاس 28706) با موتور  TU5 کرده است. حجم این موتور ١/۶ لیتر است و مى تواند حداکثر ١٠۵ اسب بخار قدرت و ١۴٢ نیوتون متر گشتاور تولید کند و از این حیث با خانواده پژو 206 تیپ پنج، صندوق دار و حتی دانگ فنگ اچ 30 تفاوتی ندارد. در گذشته تعداد محدودی پارس اتوماتیک توسط ایران خودرو مونتاژ شده بود اما به دلیل تعداد اندک معمولا اطلاع رسانی چندان پر رنگی در مورد عرضه این خودو صورت نمی گرفت.پارس اتوماتیک داراى امکاناتى نظیر شیشه ‌های سولار و ضد اشعه UV، قفل میکروسوییچی درب ‌ها، قفل مرکزی با سوییچ کنترل از راه دور رادیویی، تنظیم برقی پشتی صندلی جلو، شیشه بالا بر برقی درهای جلو و عقب، قطعات دکوراتیو طرح چوب جدید، رودری بهینه، داشبورد تریم بژ، جلو آمپر جدید، دماسنج روی داشبورد، کیسه هوای راننده و بلندگوی عقب است.

هنوز قیمت پارس اتوماتیک تولیدی ایران خودرو به شکل رسمی اعلام نشده است اما با توجه به نرخ مدل های مشابه در بازار می توان حدس زد که قیمت احتمالی در حدود 46 الی 48 میلیون تومان خواهد بود و احتمالا در بازار با چند میلیون افزایش قیمت به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Constantine
    Constantine | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    شما ببین شیشه برقی آپشن قابل ذکره تو این ماشین ... انگار خبر رو از سی سال پیش آوردن تو این زمانه

  • xiaomi
    xiaomi | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    یعنی سردم دارای خودرو سازی ایران وقتی میرن خونه هاشون در مورد مردم چ فکری میکنن؟؟؟

  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۲۲ آبان ۱۳۹۶

    تا کی میخاند این پارس و 206 و 405 و پرایدو تولید کنن
    بابا بخدا همه دنیا دارن پیشرفت میکنن چرا ما نباید مثه بقیه باشیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی