ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و نایکی نسخه ویژه ای از اپل واچ سری 3 را معرفی کردند

اپل و نایکی از معرفی نسخه ویژه ای از اپل واچ سری 3 مجهز به LTE خبر داده اند. این گجت پوشیدنی «Midnight Fog» (مه نیمه شب) نام داشته و قرار است با کفش های ورزشی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

اپل و نایکی از معرفی نسخه ویژه ای از اپل واچ سری 3 مجهز به LTE خبر داده اند. این گجت پوشیدنی «Midnight Fog» (مه نیمه شب) نام داشته و قرار است با کفش های ورزشی «Air VaporMax» نایکی همگام سازی شود.

این ساعت هوشمند از اپلیکیشن «Nike+ Run Club» پشتیبانی می کند که امکان ارتباط با انجمن کاربران نایکی، مربی دیجیتالی، قابلیت های انگیزشی و غیره را برای کاربر فراهم می کند.لازم به یادآوری است که ارائه Midnight Fog اولین همکاری نایکی و اپل نیست و آنها قبلا ساعت های +Apple Watch Nike و  NikeLab را معرفی کرده بودند که نسخه محدودی از اپل واچ سری 2 به شمار می رفت.

گفتنی است بین این نسخه ویژه و مدل معمولی اپل واچ سری 3 از نظر مشخصات فنی تفاوتی وجود ندارد، با این حال مدل نایکی از طرح های ساعت خاصی بهره برده و اپلیکیشن Nike+ Run Club را نیز اجرا می کند.

این ساعت هوشمند از امروز با قیمت 400 دلار از طریق وب سایت نایکی و فروشگاه های فیزیکی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. کفش های جدید نایکی نیز از سوم آذر به بازار راه پیدا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی