ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

بیل گیتس برای درمان آلزایمر پیش قدم می شود

همان طور که می دانید «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت، در سال های اخیر و پس از بازنشستگی به انجام امور خیرخواهانه روی آورده و میلیون ها دلار از پول خود را صرف کمک به ارتقاء ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

همان طور که می دانید «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت، در سال های اخیر و پس از بازنشستگی به انجام امور خیرخواهانه روی آورده و میلیون ها دلار از پول خود را صرف کمک به ارتقاء سطح زندگی انسان های محروم در نقاط مختلف دنیا کرده است.

اکنون میلیاردر آمریکایی در اقدامی تازه، 50 میلیون دلار از حساب بانکی شخصی خود را در بنیاد «DDF» لندن سرمایه گذاری کرده تا در پژوهش های مربوط به درمان زوال عقل و آلزایمر مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته گیتس، مسئله زوال عقل موضوع فراگیر و البته خطرناکی است که به توجه ویژه نیاز دارد، هرچند تئوری های موجود در بهترین حالت 10 سال دیگر به وهله عمل می رسند؛ با این حال هر حرکت رو به جلویی در حال حاضر بسیار مؤثر خواهد بود.

بیل گیتس 50 میلیون دلار دیگر هم در استارتاپ ها سرمایه گذاری خواهد کرد

وی همچنین از یک سال پیش مطالعات خود در حوزه آلزایمر و زوال عقل را آغاز کرده و طی این مدت 5 زمینه اصلی برای پژوهش را مشخص نموده که عبارتند از: درک فرآیند رشد آلزایمر، شناسایی و تشخیص بیماری، رویکردهای متوقف سازی بیماری، تسهیل مشارکت در آزمایشات انسانی، و استفاده بهتر از داده ها.

لازم به ذکر است که بیل گیتس تصمیم دارد 50 میلیون دلار دیگر را هم در استارتاپ های فعال حوزه، که رویکردهای نوآورانه ای نسبت به درمان آلزایمر و زوال عقل دارند، سرمایه گذاری کند.

گفتنی است آلزایمر (که هنوز درمان قطعی برای آن پیدا نشده) ششمین عامل مرگ و میر در آمریکا بوده و بنا بر پیش بینی ها، تا سال 2050 میلادی 131 میلیون نفر در سراسر دنیا به آن دچار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    این مرد یک کار آفرین تمام عیار است
    برای آشنایی بیشتر با کارآفرینان به ما سر بزنید http://iranrooyesh.ir

  • Mohammad
    Mohammad | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    مرد دوست داشتنی من?

مطالب پیشنهادی