ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ایرفون ها خواب شبانه آرامی را برای کاربران خود به ارمغان می آورند

خواب کافی طی شبانه روز در کنار تغذیه سالم و ورزش، سه رکن اصلی سلامتی هستند که بسیاری از افراد نسبت به مورد اول بی توجهی کرده و یا شرایط مناسب برای خواب با کیفیت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

خواب کافی طی شبانه روز در کنار تغذیه سالم و ورزش، سه رکن اصلی سلامتی هستند که بسیاری از افراد نسبت به مورد اول بی توجهی کرده و یا شرایط مناسب برای خواب با کیفیت در طول 24 ساعت روز را ندارند.

در این بین عواملی مانند سر و صدای محیط می توانند بر کیفیت یک خواب خوب تأثیر منفی بگذارند که شرکت معتبر «Bose» با توجه به این مسئله، ایرفون های جدیدی تحت عنوان «Sleepbuds» را توسعه داده که به داشتن خواب کافی کمک خواهند کرد.

همان طور که می دانید اکثر ایرفون ها و هدفون های موجود در بازار به قابلیت حذف صدای محیط مجهز هستند و تا حدی سر و صدای مزاحم را کاهش می دهند، اما کمپانی Bose در محصول جدید خود رویکرد کاملاً متفاوتی داشته و با معرفی قابلیتی به نام «sound masking» به صورت فعال به مقابله با نویزهای اضافی می رود.

نحوه عملکرد Sleepbuds نیز بدین صورت است که کاربر ابتدا با استفاده از اپلیکیشن مخصوص صداهای مورد علاقه و آرامی مانند صدای باران یا جریان آب را انتخاب کرده، و ساعت بیدار شدن از خواب خود را تنظیم می کند.

Sleepbuds با هر بار شارژ 2 شب کار می‌کند

ایرفون ها نیز در طول مدت خواب با کاهش قابل توجه صدای محیط، هر زمان که صدای بلند یا آزاردهنده ای (مانند عبور یک کامیون از خیابان یا خر و پف دیگران در محیط) در فضا پخش شود، فایل صوتی از پیش تعیین شده را به صورت ملایم و با ولوم متناسب در گوش های کاربر پخش کرده و صدای آزاردهنده را پوشش می دهند.

لازم به ذکر است که Bose محصول مورد نظر را در پلتفرم جمع سپاری «Indiegogo» ارائه کرده و با جذب سرمایه از سوی کاربران و پیش فروش Sleepbuds با قیمت 150 دلار، تا کنون 426 هزار دلار سرمایه کسب نموده که بسیار بیشتر از هدف 50 هزار دلاری اولیه بوده است.

گفتنی است محصول جدید Bose با هر بار شارژ 2 شب کار کرده و کیس محافظ آن نیز شارژ لازم برای یک شب اضافی را فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    صدای بانو رو نداره?????

  • Milaaad666
    Milaaad666 | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    This is what I need

  • | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    فقط برای خوابه یا تو حالت عادی هم کاربرد داره؟ قیمتش هم نسبتا بالاست. البته بهتره بگم برای ما بالاست.

  • alex
    alex | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    صدای پلنگ هم داره؟

مطالب پیشنهادی