ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ
تکنولوژی

موسسات آماری از تعداد اپل واچ های فروخته شده در تابستان خبر می دهند

کمپانی اپل مطابق معمول از اعلام میزان فروش محصولاتش خودداری می کند اما در عین حال از رشد 50 درصدی فروش سالیانه ساعت های هوشمند خبر داده است. از طرف دیگر موسسه آماری «Canalys» تعداد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

کمپانی اپل مطابق معمول از اعلام میزان فروش محصولاتش خودداری می کند اما در عین حال از رشد 50 درصدی فروش سالیانه ساعت های هوشمند خبر داده است.

از طرف دیگر موسسه آماری «Canalys» تعداد اپل واچ های سری 3 فروخته شده در سه ماهه تابستان را 3.97 میلیون دستگاه برآورد کرده است.

بر اساس این گزارش محبویبت مدل اپل واچ 3 نسخه LTE رو به افزایش بوده به گونه ای که تقاضا برای آنها از میزان عرضه فراتر رفته است. بر این اساس از کل ساعت های عرضه شده در مدت مذکور 800 هزار دستگاه از مدل سلولی بوده اند.این موسسه با اشاره به مسدود شدن شبکه LTE این ساعت توسط دولت چین پیش بینی کرده که با رفع شدن این مشکل، تقاضا برای این مدل در چین به مراتب بیشتر شود.

نتایج این گزارش نشان می دهد که کمپانی کوپرتینویی در سه ماهه تابستان جایگاه نخست تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی را از آن خود کرده و در جایگاه های دوم و سوم نیز شیائومی و فیت بیت با 3.6 و 3.5 میلیون دستگاه قرار گرفته اند، البته قسمت عمده ای از محصولات این دو کمپانی شامل بندهای هوشمند است.

لازم به یادآوری است که در سه ماهه بهار سال جاری کمپانی شیائومی با عرضه مدل های متنوع و ارزانقیمت جایگاه نخست را از چنگ اپل درآورده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی