ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محموله کمک های سامسونگ به زلزله زدگان در مسیر کرمانشاه

این روزها در هر جمعی و انجمنی حرف از زلزله ۷.۳ ریشتری است که دو شب پیش خط مرزی ایران و عراق را به لرزه درآورد و بسیاری از هموطنان مان را خصوصا در شهر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۶

این روزها در هر جمعی و انجمنی حرف از زلزله ۷.۳ ریشتری است که دو شب پیش خط مرزی ایران و عراق را به لرزه درآورد و بسیاری از هموطنان مان را خصوصا در شهر مرزی سرپل ذهاب داغدار یا بی خانمان کرد.

حالا همه مردم بسیج شده اند تا مرهمی باشند بر دل های رنج دیده هموطنان کردمان در استان کرمانشاه. اما همانطور که قبلا در خبرها خواندید شرکت های کوچک و بزرگ نیز در کنار مردم قدم پیش گذاشته اند تا سهم خود از این حرکت جمعی خیرخواهانه را ادا کنند.

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که حضوری پررنگ در این حرکت داشته و با ارسال بیانیه خبری خود ما را در جریان فعالیت هایش در این باره گذاشته است.

در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه جلب می نماییم.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در ایران اعلام کرد صدها بسته کمکی را به مناطق زلزله زده کرمانشاه در غرب کشور ارسال خواهد کرد.

بسته های کمکی این شرکت شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی خانواده بالاخص برای کودکان و بانوان، تجهیزات گرمایشی شامل بخاری و پتو، جنراتورهای سیار تولید برق و تجهیزات ارتباطی شامل موبایل و سیم کارت، خواهد بود.

در اولین فاز از این برنامه کمک‌رسانی که با هماهنگی جمعیت هلال احمر ایران انجام می‌شود، شرکت سامسونگ قصد دارد پنج تریلی از بسته‌های کمکی خود را تا شنبه آینده به منطقه زلزله‌زده اعزام کند که توسط کارمندان داوطلب سامسونگ و اعضای هلال احمر در میان خانواده‌های آسیب دیده زلزله توزیع خواهد شد.

بام سوک هونگ، مدیر سامسونگ در ایران می‌گوید:

«ما واقعا از این حادثه متاثر شده و به نیابت از شرکت سامسونگ الکترونیکس صمیمانه‌ترین همدردی خود را با مردم ایران در این برهه اعلام می‌کنیم. تمامی کارمندان سامسونگ در این غم شریک بوده و مسئولیت خود می‌دانند برای حمایت از کشور و مردم در این دوره دشوار تمام تلاش خود را انجام دهند. ما بار دیگر از صمیم قلب به جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور تسلیت می‌گوییم».

او همچنین افزود:

«اولین محموله‌های کمکی ما با هدف برآوردن ضروری‌ترین نیازهای زلزله‌زدگان توزیع خواهد شد، اما سامسونگ همچنان در کنار این خانواده‌ها باقی مانده و نیازهای دیگر آنها را از طریق استقرار مراکز خشکشویی و توزیع محصولات موردنیاز در فازهای‌ آینده برنامه کمک‌رسانی، برآورده خواهد کرد».

با توجه به از بین رفتن امکانات ارتباطاتی در روستاهای دورافتاده مناطق زلزله‌زده که مشکلاتی را در عملیات امداد و نجات ایجاد کرده است، شرکت سامسونگ قصد دارد چند صد دستگاه گوشی موبایل را به همراه سیم کارت در این روستاها توزیع کند.

در فاز نهایی این برنامه کمک رسانی، شرکت سام سرویس، نماینده رسمی لوازم خانگی سامسونگ اقدام به تعمیر و راه‌اندازی لوازم خانگی آسیب دیده در جریان زلزله خواهد کرد. تعمیرکاران سام‌سرویس با حضور در محل این لوازم را بصورت رایگان تعمیر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • behnampm
    behnampm | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    موبایل هارو برندارن بفروشن خوبه خخخ

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    مرسی ?

  • Mehrad Shams
    Mehrad Shams | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    هرکی که به هر نوعی کمک میکنه، دمش گرم ❤

  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    کمک برای مردم زلزله زده فرستاده شد. ولی مسئولین عمرا بزارن کلا هرچیزی اتفاق می افته چه خوب چه بد بیشترین سود واس مسئولین هست

  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    حالا اگه شانس ما بود.برای ماnote7میفرستاد???جدا از شوخی،خدا زلزله ی تو این شرایطو نصیب هیچ بنی بشری نکنه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی