ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش 80 هزار دستگاه Xbox One X در هفته اول عرضه در بریتانیا

مایکروسافت تنها در عرض یک هفته، 80 هزار دستگاه ایکس باکس وان ایکس را در هفته اول عرضه این کنسول در بریتانیا به فروش رسانده است. این میزان فروش، فاصله زیادی با فروش رقیب مشابه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

مایکروسافت تنها در عرض یک هفته، 80 هزار دستگاه ایکس باکس وان ایکس را در هفته اول عرضه این کنسول در بریتانیا به فروش رسانده است. این میزان فروش، فاصله زیادی با فروش رقیب مشابه این کنسول یعنی پلی استیشن 4 پرو دارد.

پلی استیشن 4 پرو در هفته اول عرضه خود در بریتانیا، 50 هزار دستگاه به فروش رفت و در عرض یک ماه، به رقم فروش ایکس باکس وان ایکس در یک هفته یعنی 80 هزار دستگاه رسید.

بر اساس گزارش های منتشر شده، بیش از 50 درصد از ایکس باکس وان ایکس های به فروش رفته، مربوط به نسخه پروژه اسکورپیو این کنسول می شدند.

ایکس باکس وان ایکس در هفته گذشته سرانجام به صورت جهانی راهی بازار شد. این کنسول برای قشر خاصی که در خواست بیشتر از گرافیک و توانایی های فنی یک کنسول دارند، طراحی شده است.

به نظر می رسد که تمام بازی های مولتی پلتفرم، با اختلاف زیادی، به صورت بهتری در این کنسول اجرا می شوند. اکثر منتقدان حوزه سخت افزار، کنسول جدید مایکروسافت را ستوده و تنها نقطه ضعف آن را مربوط به نبود محتوای انحصاری کافی برای این دستگاه می دانند.

مایکروسافت نیز چندی پیش به این موضوع که این کمپانی، سرمایه گذاری مناسبی روی بخش بازی های انحصاری انجام نداده است، انحراف کرده و قول انتشار بازی های انحصاری بیشتری را که از قابلیت های ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی کنند را در آینده ای نزدیک داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    انصافا ONE X ترکونده

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

      اگه این ترکونده پس سونی و نینتندو هم دچار انفجار هسته ای شدن???

  • Amin Shayegan
    Amin Shayegan | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    اعتراف کرده نه انحراف

مطالب پیشنهادی