ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پسر ترامپ به ارتباط با ویکی لیکس اعتراف کرد

«دونالد جونیور» پسر ارشد دونالد ترامپ از مذاکرات توییتری خود با «ویکی لیکس» در جریان مبارزات انتخاباتی سال گذشته خبر داده است. وی در حالی پیام های توییتری رد بدل شده با مسئولان این سایت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

«دونالد جونیور» پسر ارشد دونالد ترامپ از مذاکرات توییتری خود با «ویکی لیکس» در جریان مبارزات انتخاباتی سال گذشته خبر داده است.

وی در حالی پیام های توییتری رد بدل شده با مسئولان این سایت را منتشر کرده که پیش از این سایت «آتلانتیک»  ارتباط ده ماهه این سازمان با فرزند رییس جمهور آمریکا را افشا کرده بود.در این پیام ها از دونالد جونیور خواسته شده تا اطلاعات و اخبار مختلف از جمله اسناد مالیاتی پدرش را برای انتشار در اختیار این سازمان قرار دهد.

اگرچه فرزند رییس جمهور اغلب به این پبام ها پاسخ نداده اما در سال 2016 درباره ویکی لیکس و اطلاعات لو رفته از کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون به دفعات توییت کرده است.علاوه بر این خود دونالد ترامپ هم تاکنون 14 بار درباره ویکی لیکس توییت کرده که در آنها به ایمیل های افشا شده کلینتون هم اشاره کرده است.پیام های ویکی لیکس به دونالد جونیور پس از انتخابات نیز ادامه داشته است، برای مثال در توییت زیر از  او خواسته اند که «جولیان آسانژ»، موسس این سازمان را به عنوان سفیر  استرالیا در واشنگتن پیشنهاد کنند.در این میان اما جولیان آسانژ با انتشار یک توییت اعلام کرده که نمی تواند صحت ارتباط ویکی لیکس و پسر ترامپ را تائید کند.گفتنی است وکیل دونالد جونیور در بیانیه ای اعلام کرده که موکل وی در ماه های گذشته با کمیته های مختلف همکاری کرده و به صورت داوطلبانه هزاران سند را به مسئولان ذی ربط ارائه کرده، بنابرین از نظر قضایی نگرانی خاصی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی شهرکی
    علی شهرکی | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    بزرگترین مشکل الان دیجیاتو نظر دادن کاربرای بیسواده که تحت تاثیر بقیه میان حرف میزنن

  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    عجب خبر علمی و گجتی بود.
    کلا خبر ضد ترامپ باشه، دیجیاتو یه جوری ربطش میده به گجت و علم و نرم‌افزار. کلا دستور داره که یه خبر ضد ترامپی بگذاره که مبادا چیزی تغییر کند. اگر نگذاشت خودش تغییر میکند.

مطالب پیشنهادی