ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آموزش نصب نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ در آیفون

همانطور که می‌دانید، حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور مشکلات عدیده‌ای برای کاربران ایرانی ایجاد کرده به طوری که دریافت به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها به سادگی قبل و از طریق اپ استور انجام نمی‌شود. در همین راستا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

همانطور که می‌دانید، حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور مشکلات عدیده‌ای برای کاربران ایرانی ایجاد کرده به طوری که دریافت به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها به سادگی قبل و از طریق اپ استور انجام نمی‌شود.

در همین راستا اسنپ جزو اپلیکیشن‌هایی بوده که قربانی سیاست‌های اپ استور شده تا حالا برای دریافت آن، ناچار به نصب و استفاده از مارکت های متفرقه باشید. اما خوشبختانه می توانید اسنپ را به طور مستقیم و از وبسایت این سرویس هم دریافت کنید. برای این کار کافیست اسنپ را از لینکی که در انتهای این مقاله آورده شده دانلود کنید.

با ورود به وبسایت اسنپ، پنجره ای ظاهر می شود و از شما می خواهد که اپ استور را باز کنید. با لمس گزینه Open، در عوض باز شدن اپ استور پیام دیگری می بینید که از شما اجازه نصب مستقیم اپلیکیشن را طلب می کند.

با فشردن گزینه Install، اسنپ شروع به دانلود کرده و در موبایل شما نصب می شود. اما بعد از نصب هنوز نمی توانید آن را اجرا کنید. برای اجرای اسنپ یک مرحله دیگر را هم باید پشت سر بگذارنید و آن هم چیزی نیست جز شناساندن آن به عنوان یک اپلیکیشن قابل اعتماد به سیستم عامل.

برای این کار وارد Settings آی او اس شده و سپس به بخش General بروید. حالا تا انتهای صفحه اسکرول کنید تا گزینه Device Management را ببینید. با ورود به این بخش، روی گزینه Desert Internet Services FZE اشاره نمایید.

در صفحه ای که ظاهر شده، گزینه Trust را لمس کنید تا دسترسی لازم برای اجرای اسنپ صادر شود. کار تمام است، حالا می توانید بدون هیچ مشکلی اسنپ را اجرا کنید.

برای دریافت آخرین نسخه اسنپ برای iOS می‌توانید همین حالا به وبسایت این سرویس مراجعه کنید. همچنین پس از دانلود، برای استفاده هر چه بهتر از اسنپ توصیه می‌کنیم مقالات آموزشی دیجیاتو  در رابطه با این اپلیکیشن را از دست ندهید.

[به روزرسانی در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۷]

با توجه به محدودیت اعمال‌شده توسط اپل برای توسعه دهندگان ایرانی و عدم امکان استفاده از اپلیکیشن اسنپ در iOS، کاربران این پلتفرم برای استفاده از خدمات اپلیکیشن اسنپ در سیستم‌عامل آی‌اواس باید به وبسایت رسمی شرکت اسنپ یعنی Snapp.ir مراجعه کنند.

نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ از تمامی امکانات نسخه موبایل برخوردار است. از طریق اضافه کردن میانبر می‌توانید وب‌اپلیکیشن اسنپ را به صفحه اصلی تلفن‌ همراه خود اضافه کنید تا به این ترتیب اسنپ همیشه در دسترس شما باشد.

لازم به ذکر است کاربران سیستم‌عامل اندروید همچون گذشته می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ از خدمات این سامانه استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • صادق
    صادق | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    خــــــیــــــلـــــی ممنون

  • hadi
    hadi | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    کاش میگفتید چطور میشه با سیری تاکسی اسنپ گرفت؟! من اپدیت کدم و تلاش کردم نشد.

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

      سلام، امروز تو یه مقاله جداگانه بهش می پردازیم

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    جالب بود که با سیری کار میکنه

مطالب پیشنهادی