ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت افزوده اپل
تکنولوژی

تا عرضه هدست واقعیت افزوده اپل کمتر از دو سال زمان باقیست

در هفته های اخیر خبر های بسیاری در خصوص هدست واقعیت افزوده اپل منتشر شده. از جمله اینکه گجت مذکور از چیپست اختصاصی بهره خواهد برد و در سال 2019 یا 2020 به بازار عرضه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

در هفته های اخیر خبر های بسیاری در خصوص هدست واقعیت افزوده اپل منتشر شده. از جمله اینکه گجت مذکور از چیپست اختصاصی بهره خواهد برد و در سال 2019 یا 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

حالا بر اساس گفته «C.C. Leung» نایب رئیس کمپانی «Quanta»، شرکتی که اپل واچ و مک بوک ها را مونتاژ می کند، مشخص شده این هدست حداکثر تا انتهای سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

آقای Leung اعلام کرده هدست مذکور از لنزهای شفاف بهره می برد که امکان مشاهده و تعامل کاربر با محیط اطراف را فراهم می آورد. او همچنین در مورد این گجت گفته:

«ما از دو سال پیش در حال کار روی پروژه واقعیت افزوده و مطالعه در مورد تکنولوژی های اُپتیکال مورد نیاز برای تجهیزات مرتبط با واقعیت افزوده هستیم».

لازم به ذکر است بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، هدست واقعیت افزوده اپل از پنل لمسی بهره خواهد برد و همچنین قابلیت پشتیبانی از ژست های حرکتی سر و نیز دستورات Siri را خواهد داشت. این گجت که در حال حاضر با اسم رمز «T288» شناخته می شود، از سیستم عامل ویژه واقعیت افزوده اپل به نام «rOS» بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی