ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلتفرم TensorFlow Lite را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد

کنفرانس توسعه دهندگان امسال گوگل سورپرایزهای گوناگونی داشت و معرفی TensorFlow برای اسمارت فون ها یکی از مهمترین آن ها بود. در واقع گوگل با فریم ورک یادگیری ماشینی جدید خود یعنی TensorFlow Lite می خواست ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

کنفرانس توسعه دهندگان امسال گوگل سورپرایزهای گوناگونی داشت و معرفی TensorFlow برای اسمارت فون ها یکی از مهمترین آن ها بود. در واقع گوگل با فریم ورک یادگیری ماشینی جدید خود یعنی TensorFlow Lite می خواست سرویس های هوش مصنوعی به روش ابری محدود نباشند و به اسمارت فون ها هم منتقل شوند.

TensorFlow Lite می خواهد تا سرویس های هوش مصنوعی را بدون نیاز به اتصالات ابری به موبایل بیاورد

حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، به نظر می رسد اهالی مانتن ویو نسخه پیش نمایش این کتاب خانه نرم افزاری متن باز را برای اندروید و iOS منتشر کرده اند و بنابراین توسعه دهندگان می توانند از آن استفاده کنند. در نسخه اسمارت فون ها  تمرکز روی محصولات سبک تر خواهد بود تا با سرعت بیشتری شاهد راه اندازی آن ها در موبایل باشیم.

همچنین تا عرضه نسخه نهایی TensorFlow Lite فاصله زیادی مانده و در آینده تعداد مدل های این کتاب خانه افزایش خواهد یافتد. اما در حال حاضر برنامه با مدل پردازش زبان های طبیعی MobileNet ،Inception v3 و Smart Reply کار می کند.

به اعتقاد گوگل نسخه اسمارت فون های TensorFlow تحولی برای این کتاب خانه نرم افزاری به حساب می آید. بد نیست بدانید آن ها پیشتر گفته بودند که این فریم ورک هوش مصنوعی به موبایل های آینده قابلیت های بیشتری در حوزه پردازش گفتار، جستجوی تصویری، واقعیت افزوده و موارد مشابه اضافه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی