ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در آپدیت جدید گوگل مپس، ظاهر نقشه بسته به موقعیتی که هستید تغییر می کند

برای پیدا کردن مسیرها و مکان های مختلف، اپلیکیشن «گوگل مپس» معمولا انتخاب نخست خیلی از انسان ها در دنیای تکنولوژی امروزی است اما گاهی اوقات موقعیت های نشان داده شده با چیزی که می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

برای پیدا کردن مسیرها و مکان های مختلف، اپلیکیشن «گوگل مپس» معمولا انتخاب نخست خیلی از انسان ها در دنیای تکنولوژی امروزی است اما گاهی اوقات موقعیت های نشان داده شده با چیزی که می خواهید تفاوت هایی دارد؛ چرا وقتی سوار مترو شده اید اپ باید ایستگاه های بنزین را نمایش دهد؟

به همین خاطر، گوگل در جدیدترین بروزرسانی برنامه اش قابلیتی را فراهم کرده تا گوگل مپس بسته به موقعیتی که در آن حضور دارید ظاهر جدیدی به خودش بگیرد. مثلا اگر سوار وسایل حمل و نقل شهری شده باشید، نقشه مهمترین ایستگاه ها را نشان داده و دیگر خبری از موقعیت های بلا استفاده نیست.

یا فرض کنید به یک شهر یا کشور جدید رفته و و می خواهید مکان های جالب آن را پیدا کنید. گوگل مپس در اینجا با نمایش جذاب ترین لوکشین ها سعی می کند تا کارتان را راحت تر نماید. در واقع حالا برای هر دسته بندی [مثلا سرگرمی ها، خوردنی ها و خرید] یک آیکون رنگی جدا گذاشته شده و بنابراین با سرعت بیشتری می توانید مکان های دلخواه را بیابید.

بد نیست بدانید ویژگی جدید گوگل مپس از هفته های آتی راهش را به بقیه اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل همانند Google Earth یا دستیار هوشمند این کمپانی نیز باز می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    دیشب آپدیتش اومد میخاستم اپ کنم گفتم ولش حالا مگه چه فرقی کرده
    البته الانم ورژن ۹.۶۵.۱ هستش ، نمیدونم این قابلیت رو داره یا نه

مطالب پیشنهادی