ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فلش دوربین کلاسیک کانن
تکنولوژی

با فلش درایو جالب کانن با ظاهر یک دوربین کلاسیک آشنا شوید

گرچه کمپانی کانن در زمینه تولید دوربین های DSLR یک پیشرو به حساب می آید، اما در خصوص دوربین های کوچک و بدون آینه با فاصله زیادی پشت سر سونی و فوجی قرار می گیرد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

گرچه کمپانی کانن در زمینه تولید دوربین های DSLR یک پیشرو به حساب می آید، اما در خصوص دوربین های کوچک و بدون آینه با فاصله زیادی پشت سر سونی و فوجی قرار می گیرد. حالا بالاخره این شرکت ژاپنی به انتظارها پایان داده و نخستین دوربین خود را با ظاهری کلاسیک رونمایی کرد. اما در اصل این فقط یک فلش درایو است.

این به ظاهر دوربین کوچک و جمع جور ۸ گیگابایت فضای داخلی دارد و می تواند به عنوان یک فلش درایو معمولی به کار کاربر خود بیاید، اما خبری از قابلیت عکسبرداری در آن نیست. لازم به ذکر است که کانن پیش از این نیز سابقه عرضه فلش درایو با ظاهر دوربین را در کارنامه خود داشته است، اما این نخستین نمونه با سنسور بدون آینه! این شرکت به حساب می آید.

این محصول قرار است در تعدادی محدود و با قیمت ۸۰ دلار روانه بازار شود. همین تعداد محدود بودن نیز بر ارزش آن می افزاید. ضمن این که در حال حاضر تنها امکان خریداری آن از فروشگاه شعبه استرالیای کانن وجود دارد.

با قیمت ۸۰ دلاری می توانید چندین مدل فلش پیشرفته تر و پر حجم تری را خریداری کنید، اما کدام یک از آنها شبیه یک دوربین کلاسیک کانن خواهند بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M o h s e n
    M o h s e n | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    ???.

مطالب پیشنهادی