ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باگ آیفون 10
تکنولوژی

آپدیت جدید اپل مشکل استفاده از آیفون 10 در هوای سرد را رفع می کند

هفته پیش خبر رسید که صفحه نمایشگر برخی نمونه های آیفون 10 در زمان تغییر ناگهانی دمای محیط (جا به جایی از جای گرم به هوای سرد) دچار مشکل شده و به لمس ها پاسخ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

هفته پیش خبر رسید که صفحه نمایشگر برخی نمونه های آیفون 10 در زمان تغییر ناگهانی دمای محیط (جا به جایی از جای گرم به هوای سرد) دچار مشکل شده و به لمس ها پاسخ نمی دهد. حالا اپل با انتشار آپدیتی مشکل مذکور را رفع نموده است.

آیفون ۱۰ از بد ورودش به بازار نشان داده که نه تنها از لحاظ ظاهر و قابلیت های خلاقانه با دیگر آیفون های قبل از خود متفاوت است، بلکه معلوم شد از لحاظ باگ های عجیب و غریب نیز یک مورد منحصر به فرد است. به طور قطع مشکلی که در بالا به آن اشاره شد یکی از عجیب ترین ها به شمار می رود.

حالا کمپانی ساکن کوپرتینو با ارائه آپدیت iOS 11.1.2 دو باگ مهم آیفون X را رفع نموده. لازم به ذکر است که در این آپدیت هیچ ویژگی نرم افزاری جدیدی ارائه نشده.

پیش تر در مورد مشکل اولی که به واسطه آپدیت مورد اشاره حل می شود گفتیم. دومین مشکل حل شده نیز مربوط به اعوجاج و پرش تصویر در هنگام ضبط تصاویر در Live Photos و ویدیوهای ثبت شده آیفون 10بود.

خبر خوشحال کننده آن است که آپدیت رفع اشکال مورد بحث تنها ۳۳ مگابایت حجم دارد و به راحتی می توانید آن را دانلود و نصب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Amir_Aghazadeh
    Amir_Aghazadeh | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    دوستان بنده یه سوال دارم
    این اپدیت برای آیفون ده اومده ! اما چرا باید منی که 7 دارم هم این اپدیت رو دانلود و نصب کنم؟ چه لزومی داره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی