ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بعد از دو ماه تایید شد؛ توییتر در حال تست قابلیت ارسال همزمان چند توییت است

امسال سرویس توییتر دستخوش تغییرات زیادی شد. آن ها ابتدا محدویت کاراکتری توییت ها را دو برابر کردند و به رقم 280 کاراکتر رساندند و بعد ها هم شایعاتی به گوش رسید که نشان می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

امسال سرویس توییتر دستخوش تغییرات زیادی شد. آن ها ابتدا محدویت کاراکتری توییت ها را دو برابر کردند و به رقم 280 کاراکتر رساندند و بعد ها هم شایعاتی به گوش رسید که نشان می داد این کمپانی می خواهد ویژگی Tweetstorm را به صورت رسمی به سرویس خود آورده و قابلیت ارسال همزمان چند توییت متوالی را فراهم کند.

حالا بعد از دو ماه سرانجام توییتر سکوت خود را شکست و این ویژگی را تایید کرد. البته آن ها فعلا در حال تست Tweetstorm هستند اما با این وجود بعضی کاربران گزارش داده اند که قابلیت یاد شده را در ورژن کنونی توییتر یعنی 7.22.0 دیده اند و عده دیگری هم گفته اند این ویژگی بعد از نصب نسخه آلفا 7.24.0 نمایان شده است.

در نسخه جدید توییتر، هنگام ارسال توییت یک آیکون + وجود دارد که به با آن می توانید توییت ها را به یکدیگر متصل کرده و سپس با Tweet All همه را با هم ارسال کنید. با این کار، توییت ها به صورت متصل برای فالوورها نمایش داده می شوند و دیگر خبری از مشکلات قبلی نیست.

در کنار افزایش محدودیت کاراکترها، به نظر می رسد وجود قابلیت Tweetstorm به خاطر حفظ کاربران پرطرفدار و تحلیلگرانی است که فالوورهای زیادی دارند اما به دلیل محدودیت در ارسال مطالب بلند، از سرویس های دیگری استفاده می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی