ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ربات منچک؛ منچ را به تلگرام بیاورید

حتی اگر از معدود ایرانی هایی باشید که به تلگرام کوچ نکرده اید، باز نمی توانید منکر ویژگی های مثبت این اپلیکیشن معروف نسبت به بقیه سرویس های پیام رسان رقیب شوید؛ امنیت بالا، آپدیت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

حتی اگر از معدود ایرانی هایی باشید که به تلگرام کوچ نکرده اید، باز نمی توانید منکر ویژگی های مثبت این اپلیکیشن معروف نسبت به بقیه سرویس های پیام رسان رقیب شوید؛ امنیت بالا، آپدیت های مکرر و از همه مهم تر توجه بیشتر به بخش سرگرمی.

منچک از آن دسته بازی هایی است که باید به آن ها فرصت داد

از دو سال پیش تلگرام با معرفی ربات ها و در ادامه یک پلتفرم گیمینگ، توانست بازی ها را به اپ خود بیاورد. به همین خاطر حالا نه تنها می توانید به واسطه چت با بقیه سرتان را گرم کنید بلکه قابلیت انجام بازی های گوناگون با آن ها و رکوردشکنی را نیز دارید.

تاکنون در چند مطلب مختلف پیرامون بهترین ربات ها و عناوین پلتفرم گیمینگ تلگرام نوشته ایم و این بار هم به سراغ یکی دیگر از ربات های سرگرمی این اپ پیام رسان به آدرس menchakbot@ رفته ایم. رباتی که شاید مهمترین هدفش زنده کردن خاطرات دوران کودکی باشد.

در «منچک» همانگونه که اسمش نشان می دهد، می توانید با بقیه دوستان تان منچ بازی کنید. با قوانین این بازی هم که آشنا هستید؛ هر بازیکن ها چند مهره داشته و حالا وظیفه دارد تا به کمک تاس، آن ها را به نقطه پایانی برساند. در نهایت کسی که تمام مهره ها را به قسمت مشخص شده برساند برنده می شود.

پیش از انجام هر بازی باید تعدادی منچکوین (ارز درون ربات) خرج نمایید. همچنین با کسب بیشترین امتیاز می توانید شانس خود را برای گرفتن جایزه های مختلف بیشتر کنید.

البته توسعه دهنده برای جذابیت بیشتر منچک سعی کرده تا المان های متفاوتی نسبت به منچ واقعی به بازی اضافه کند. در منچک نیروهای ویژه ای وجود دارد که می توانید با گرفتن شان، راه را برای پیروزی باز کنید. این ویژگی شاید در ابتدا خیلی جذاب به نظر نرسد، ولی هیجان بازی را تا حدودی افزایش می دهد.

جدا از اینکه برخلاف بازی فیزیک منچ، عددهای تاس از 1 تا 4 بوده و 4 حکم همان 6 دارد. به عبارت دیگر اگر 4 بیاورید نه تنها جایزه داشته و می توانید دوباره تاس بیاندازید بلکه قابلیت آوردن یک مهره به زمین مسابقه را خواهید داشت. منچک به دو صورت «بازی با دوستان» و «بازی تصادفی» قابل انجام است.

برای استفاده از نیروهای ویژه، نیازمند منچکویین هستید. هر نیروی ویژه هزینه خرید خودش را دارد. بد نیست بدانید اموجی ها نقش همان مهره ها ایفا می کنند.

با انتخاب گزینه بازی با دوستان کافیست لینک داده شده را برای بقیه بفرستید تا در نهایت سه نفر به مسابقه اضافه شوند. اگر هم دوست دارید با کسانی که نمی شناسید رقابت کنید، می توانید بازی تصادفی را انتخاب نمایید. البته به علت تعداد کم بازیکن ها، احتمالا در بخش «بازی تصادفی» به سختی رقیب بیابید.

در پایان می توانیم بگوییم به خاطر محدودیت های تلگرام در بخش ظاهری، احتمالا به علت نبود محیط های رنگارنگ همیشگی منچ های فیزیکی در منچک خیلی نتوانید با بازی ارتباط برقرار کنید. اما بعد از گذشت چند مسابقه نظرتان برگشته و متوجه می شوید که منچ در تلگرام زیر جذابیت های خودش را [البته نه به اندازه نسخه فیزیکی] دارد.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Kasra Asheqi
    Kasra Asheqi | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    خیلی جالبه، ای کاش بشه تو صفحه بازی چت کرد و کل کل D:

  • ali_asadi
    ali_asadi | ۲۸ آبان ۱۳۹۶

    فضای جدیدی درست کرده تو تلگرام جالبه

  • akbarhasani2
    akbarhasani2 | ۲۸ آبان ۱۳۹۶

    ممنون از دیجیاتو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی