ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جک دورسی بنیان گذار شرکت Square
تکنولوژی

یک سال پس از آغاز به کار رسمی ارزش Square از توییتر فراتر رفت

حدود سال ۲۰۰۹ جک دورسی بنیان گذار توییتر کمپانی پرداخت اینترنتی Square را پایه گذاری کرد. حالا پس از گذشت کمی بیشتر از یک سال از آغاز رسمی فعایت این شرکت، ارزش آن از توییتر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

حدود سال ۲۰۰۹ جک دورسی بنیان گذار توییتر کمپانی پرداخت اینترنتی Square را پایه گذاری کرد. حالا پس از گذشت کمی بیشتر از یک سال از آغاز رسمی فعایت این شرکت، ارزش آن از توییتر نیز فراتر رفته است.

به گزارش موسسه آماری FactSet، شرکت Square حالا بیش از ۱۶.۵ میلیارد دلار می ارزد. این یعنی درست یک میلیارد دلار بیشتر از رقمی که برای شبکه اجتماعی توییتر تخمین زده می شود.

وقتی دو سال پیش دورسی به توییتر بازگشت، همزمان مدیریت خود بر Square را نیز حفظ نمود و حالا او مدیرعامل هر دو استارت آپ با بیش از ۳۰ میلیارد دلار ارزش است.

از زمان آغاز رسمی فعایت این کمپانی پرداخت اینترنی ارزش آن بیش از ۴ برابر شده است، در حالی که در همین مدت جایگاه و ارزش دلاری توییتر با نوسانات بسیاری مواجه، اما در نهایت بدون تغییر مانده است.

درست همزمان با ارائه گزارش FactSet ارزش سهام Square حدود ۴ درصد دیگر رشد یافت تا پیشرفت های آن همچنان ادامه پیدا کند. بر طبق ارزیابی ها تراکنش های مالی صورت گرفته به واسطه سرویس کمپانی مذکور در سال گذشته بالغ بر ۵۰ میلیارد دلار بوده است.

البته با وجود تمام این ارقام امیدبخش، Square نیز همانند توییتر در آخرین گزارش مالی خود اندکی ضرر را به ثبت رسانده، اما مسیر کلی حرکت آن رو به پیشرفت است و دورسی امید دارد در سه ماهه بعدی شاهد سود دهی هر دو کمپانی تحت مدیریتش باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی