ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً امکان فعال بودن دائمی سیری را به iMac Pro اضافه کرده است

کمپانی اپل از ماه آینده عرضه کامپیوتر قدرتمند «iMac Pro» با امکان سفارش پردازنده 18 هسته ای 4.5 گیگاهرتزی، 11 ترافلاپس توان پردازش گرافیکی و نمایشگر 5K را آغاز می کند و طبق برخی شنیده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

کمپانی اپل از ماه آینده عرضه کامپیوتر قدرتمند «iMac Pro» با امکان سفارش پردازنده 18 هسته ای 4.5 گیگاهرتزی، 11 ترافلاپس توان پردازش گرافیکی و نمایشگر 5K را آغاز می کند و طبق برخی شنیده ها، قابلیت «Always-On» سیری را هم به محصول جدید خود اضافه کرده است.

ویژگی مورد بحث به کاربر اجازه می دهد دستیار هوشمند سیری را همواره در اختیار داشته، و فرمان های مورد نیاز را مستقیماً و بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن صادر کند.

بنا بر اخبار موجود، اپل با بهره گیری از نسخه خاص چیپست «A10 Fusion» که در آیفون 7 به کار رفته بود، برخی از قابلیت های امنیتی آی مک پرو را به آن سپرده و احتمالاً پردازش امور مربوط به سیری را نیز به عنوان یکی از وظایف چیپست مذکور در نظر گرفته است.

اپل قبلاً هم از پردازنده های جانبی ARM استفاده کرده است

لازم به ذکر است که استفاده از چیپست های ARM در کامپیوترهای اپل پیش از این با چیپست «T1» و برای پردازش امور «تاچ بار» در مک بوک پرو مشاهده شده بود، و حالا احتمالاً چیپست A10 نیز به عنوان گامی جدید در راستای بهره مندی از ویژگی های خاص در رایانه های اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است فعال بودن دائمی سیری پاسخ اپل به قابلیت مشابه کورتانا در ویندوز 10 است که از مدت ها قبل در اختیار کاربران کامپیوترهای ویندوزی قرار داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی