ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر از ایربادهای Hammerhead USB-C برای موبایل گیمینگ خود رونمایی کرد

در حالی که بسیاری از موبایل های امروزی، جک 3.5 میلی متری هدفون را به کلی کنار گذاشته اند و به سراغ پورت USB-C رفته اند، پیدا کردن یک ایرباد USB-C مناسب می تواند بسیار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

در حالی که بسیاری از موبایل های امروزی، جک 3.5 میلی متری هدفون را به کلی کنار گذاشته اند و به سراغ پورت USB-C رفته اند، پیدا کردن یک ایرباد USB-C مناسب می تواند بسیار سخت باشد. خوشبختانه ریزر به تازگی از ایربادهای Razer Hammerhead USB-C رونمایی کرده که نه تنها گزینه مناسبی برای موبایل گیمینگ این کمپانی هستند، بلکه به هر موبایل دیگری با جک USB-C متصل می شوند.

ایربادهای تازه ریزر از درایورهای 10 میلی متری بهره می برند و به محفظه های آکوستیک مجهز شده اند تا «باسی عمیق و عاری از اعوجاج» ارائه دهند. کابل تخت Razer Hammerhead USB-C، از پیچیدن آن به دور خود جلوگیری می کند و در داخل ایربادها، آهن ربا تعبیه شده تا هنگامی که مشغول استفاده نیستید، آنها را به یکدیگر بچسبانید.

ایربادهای تازه ریزر به محفظه های آکوستیک مجهز شده اند تا «باسی عمیق و عاری از اعوجاج» ارائه دهند

شاید تنها مشکل ایرفون ریزر، رنگ سبز نئونی و مشکی آن باشد که قطعاً با سلیقه هرکسی سازگار نیست و بیشتر مورد علاقه طرفداران ریزر یا به صورت کلی تر، گیمرها است.

ایربادهای Razer Hammerhead به همراه یک کیف مخصوص حمل عرضه می شوند و قیمتی معادل 79.99 دلار دارند. گفتنی است که مدل های بلوتوث و لایتنینگ Razer Hammerhead هم اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی