ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نویز اضافه و صدای کلیک، مشکل جدید پیکسل های گوگل [به روزرسانی شد]

شرکت گوگل امسال با معرفی نسل جدید موبایل های پیکسل خود، که از ویژگی های قابل توجهی به خصوص در زمینه تصویربرداری برخوردار هستند، نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. اما ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

شرکت گوگل امسال با معرفی نسل جدید موبایل های پیکسل خود، که از ویژگی های قابل توجهی به خصوص در زمینه تصویربرداری برخوردار هستند، نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد.

اما این اسمارتفون های جدید پس از ورود به بازار، با مشکلاتی در زمینه سخت افزار (از جمله رنگ های مرده و سوختگی پیکسل نمایشگر) مواجه شدند که موجب نارضایتی برخی از مشتریان و پاسخگویی مستقیم کمپانی شد.

حالا خبر می رسد که پیکسل 2 و پیکسل 2 XL مشکل دیگری نیز دارند و تعدادی از کاربران هنگام روشن کردن تلفن و کار با آن، صدایی مانند کلیک یا تیک تاک عقربه ساعت را به همراه نویزی با فرکانس بالا می شنوند.

به گزارش بعضی از کاربران خاموش کردن NFC نویز مزاحم را قطع می کند

البته کاربران مختلف تجربیات متفاوتی از ایراد مذکور را گزارش کرده اند؛ به عنوان مثال برخی کاربران نویز مورد اشاره را تنها در زمان باز بودن قفل نمایشگر شنیده اند و برخی دیگر در هنگام برقراری تماس متوجه این صداهای اضافه شده اند که حتی در زمان استفاده از اسپیکر نیز وجود داشته، اما با اتصال هندزفری از بین می روند.

لازم به ذکر است که مشکل نویز در هر دو مدل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL وجود داشته و انجام کارهایی مانند ریست کردن، بازگشت به تنظیمات کارخانه، حالت پرواز و Safe Mode نیز تأثیری در آن نداشته اند. هرچند به گزارش بعضی از کاربران، خاموش کردن NFC صداهای اضافی را قطع می کند.

گفتنی است کمپانی گوگل هنوز به صورت رسمی در این باره اظهار نظر نکرده اما طبق اطلاعاتی که بعضی خبرگزاری ها از مرکز پشتیبانی شرکت به دست آورده اند، گوگل از موضوع آگاه بوده و احتمالاً در هفته های پیش رو با یک به روزرسانی، ایراد مورد بحث را برطرف خواهد کرد.

 

به روزرسانی:

«اورین هنکاک» مدیر Pixel community در پاسخ به کاربران اعلام کرده گوگل در هفته های جاری با ارائه آپدیت نرم افزاری، مشکل مربوط به صدای اضافی را در پیکسل های جدید رفع خواهد کرد.

تاریخ دقیق عرضه به روزرسانی مورد بحث هنوز مشخص نشده، اما به نظر می رسد اصلاحات مورد انتظار در آپدیت امنیتی ماه دسامبر به کاربران ارائه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    ینی یه گوشی زد ۳ اندازه توسعه ۳ تا گوشی فقط رفع باگ کرد براش

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    سونی بیشعور باید با گوگل همکاری کنه

  • Ardeshir Nahavandi Fard
    Ardeshir Nahavandi Fard | ۲۹ آبان ۱۳۹۶

    سنگر بگیرین :|

  • علی موثق
    علی موثق | ۲۹ آبان ۱۳۹۶

    وقتی برای اولین بار وارد بخش نظرات این مطلب شدم با صحنه عجیبی رو به رو شدم بعضی از کامنت ها از طرف من لایک و دیسلایک شده بودن ولی این کار من نبوده?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی