ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش بیت کوین به 8000 دلار رسید

ارز رمزپایه بیت کوین بعد از هفته شلوغی که پشت سر گذاشت، به تازگی توانسته به ارزشی بیش از 8 هزار دلار به ازای هر سکه برسد. در روز یکشنبه، ساعت 8 شب به وقت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۵

ارز رمزپایه بیت کوین بعد از هفته شلوغی که پشت سر گذاشت، به تازگی توانسته به ارزشی بیش از 8 هزار دلار به ازای هر سکه برسد. در روز یکشنبه، ساعت 8 شب به وقت لندن این ارز به بالاترین رکورد خود، یعنی ارزش 8101.91 دلار به ازای هر سکه دست یافت و در نخستین مبادلات رور دوشنبه، توانست بالاتر از مرز 8 هزار دلار باقی بماند.

این موفقیت در حالی کسب شده که روز دوازدهم نوامبر، قیمت بین کوین تا حدود 5500 دلار کاهش یافت و رکوردشکنی روز یکشنبه، به معنای رشد 47 درصدی قیمت این ارز رمزپایه است.

در روز یکشنبه بیت کوین به بالاترین رکورد خود، یعنی ارزش 8101.91 دلار به ازای هر سکه دست یافت

کاهش قیمت بین کوین طی هفته گذشته، به این خاطر بود که به روزرسانی شبکه بیت کوین که باید روز شانزدهم نوامبر صورت می گرفت لغو شد؛ این به روزرسانی می توانست سرعت مبادلات بیت کوین را افزایش دهد که طی سال های اخیر، بسیار کاهش یافته. اگر شبکه بیت کوین به روزرسانی خود را پشت سر می گذاشت، موجب اتفاقی به نام «انشعاب سخت» می شد که در نهایت، شکل گیری یک ارز رمزپایه دیگر را در پی داشت.

بیت کوین در حال حاضر به شدت در حال جلب نظر سرمایه گذاران است و از همین حالا برنامه ریزی هایی برای افزودن قابلیت قرارداد در بستر بیت کوین صورت گرفته که می تواند به سرمایه گذاری سرمایه داران سازمانی در این ارز منتهی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • star golden
    star golden | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    لینک زیر خراب میباشد از لینک من سالم https://ico.wcex.co/?ref=WRtnjfS

    • Aboozar Vafaye Manesh
      Aboozar Vafaye Manesh | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

      ? از کسی که به راحتی دروغ می گوید انتظار رعایت اخلاقیات در قبال آموزگار خود امریست محال!

  • Aboozar Vafaye Manesh
    Aboozar Vafaye Manesh | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    واحد پولی جدید wcx جای بیت کوین را خواهد گرفت؟!!
    به تازگی یک ارز دیجیتالی جدید به نام wcx واحد پولی جدیدی مانند بیت کوین شروع به کار کرده است.که شروع تبادلات این ارز از 1 دسامبر یعنی تا چندین روز دیگر آغاز خواهد شد.
    ارزش هر یک wcx در حال حاضر برابر با 10 سنت می باشد به عبارتی هر wcx 10 برابر با 1 دلار است.
    خبرهایی وجود دارد که پیش بینی می شود ارزش هر wcx به 10 دلار برسد.
    کاربران میتوانند با ثبت نام رایگان در سایت wcx به عنوان هدیه صاحب 5 دلار شوند و از آن استفاده کنند(این واحد پولی در ایران خرید و فروش می شود)
    برای ثبت نام میتوانید به آدرس زیر بروید و با ثبت نام داخل سایت و تائید ایمیلتان 50wcx معادل 5 دلار به عنوان هدیه دریافت کنید.اگر طبق پیش بینی ها ارزش هر wcx به 10 دلار برسد شما با یک ثبت رایگان صاحب 500 دلار در آینده نزدیک خواهید شد که می توانید از این 500 دلار در ایران نیز استفاده کنید.
    :digi: راهنمای ثبت نام جهت دریافت 5 دلار:
    بعد از ورود به لینک زیر روی Sign Up در وسط صفحه کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید و بعد از ثبت نام وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را تایید کنید تا مبلغ مورد نظر در حساب شما ثبت‌شود:
    https://ico.wcex.co/?ref=H9Kjgdr
    ارزهای دیجیتال قطعا در آینده نزدیک همانند بیت کوین برای نقل و انتقال دارایی ها حرف های زیادی برای گفتن دارند. یک مثال ساده میزنم اگر شما 6سال قبل ۵۰ هزار تومان روی بیت کوین می گذاشتید الان ۱۵ میلیارد تومن پول در اختیار داشتید.
    ثبت نامش کاملا رایگان و حتی اگر عقیده دارید ارزش ندارد کلا 5 دقیقه زمان میبرد تا ثبت نام کنید و به عنوان بلیط بخت آزمایی نگاه کنید که در صورت حقیقت قطعا سود شگرفی خواهید کرد ولی در صورت عدم حقیقت هیچ ضرری نخواهید کرد لذا بلیط بخت آزمایی رایگان داشته باشید.
    لینک فعالسازی از ایمیل رو بزنین حتما

  • کیخسرو گورانی
    کیخسرو گورانی | ۲۹ آبان ۱۳۹۶

    چه بازار پر آشوبی!
    به هر حال این واحد تا به ثبات نرسه نمیشه هیچ حسابی روش باز کرد!
    اقتصاد دنیا داره به کجا میره؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی