ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این چتر هوشمند قابل ردیابی، آب و هوا را پیش بینی می کند

چتر یکی از لوازمی است که افراد در انتخاب آن به جای برند، بیشتر به کیفیت و طراحی اهمیت می دهند و کمتر کسی پیدا می شود که برای خرید یک چتر، با دانستن اسم ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

چتر یکی از لوازمی است که افراد در انتخاب آن به جای برند، بیشتر به کیفیت و طراحی اهمیت می دهند و کمتر کسی پیدا می شود که برای خرید یک چتر، با دانستن اسم دقیق و مدل اقدام به خرید کند.

در این بین هر از گاهی ایده های جدیدی در زمینه تولید چتر مطرح می شوند که اضافه کردن ردیاب بلوتوث و اپلیکیشن هواشناسی انحصاری، مواردی هستند که در چتر «Weatherman» (هواشناس) به چشم می خورند.

Weatherman با استفاده از ردیاب داخلی موقعیت دقیق خود را به صورت زنده ارسال می کند

محصول مورد بحث با برخورداری از بلوتوث نسخه 4.1، اطلاعات هواشناسی را از اپلیکیشن دریافت کرده و به صورت هشدار به اطلاع کاربر می رساند. این چتر همچنین با استفاده از ردیاب داخلی موقعیت دقیق خود را به صورت زنده ارسال کرده و احتمال گم شدن را به صفر نزدیک می کند.

چتر Weatherman از پره های فایبرگلاس 14 میلیمتری با استاندارد مقاومت صنعتی و همینطور فناوری «Teflon» برای آب گریزی بهره مند بوده و در مقابل بادهایی با سرعت 88 کیلومتر در ساعت نیز خم به ابرو نمی آورد.

گفتنی است چتر هوشمند مورد بحث در دو مدل معمولی و تاشو با قیمت های 65 و 59 دلار به بازار عرضه می شود و از گارانتی مادام العمر بهره می برد که برای محصولی مثل چتر واقعاً جالب توجه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eslami
    eslami | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    خخخخخ خیلی به درد یزد می خورهه???.چون تاحالا کسی نتونسته درست اب و هوا گزارش کند

مطالب پیشنهادی