ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تبلیغ جرمی کلارکسون برای معرفی خدمات تازه مرسدس بنز و هواپیمایی امارات [تماشا کنید]

وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و تشریفاتی باشد، بی تردید مرسدس بنز S کلاس یکی از بهترین گزینه ها برای افراد ثروتمند خواهد بود. این خودرو پرچمدار اشتوتگارتی ها محسوب شده و همواره با ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و تشریفاتی باشد، بی تردید مرسدس بنز S کلاس یکی از بهترین گزینه ها برای افراد ثروتمند خواهد بود.

این خودرو پرچمدار اشتوتگارتی ها محسوب شده و همواره با پیشرفته ترین تجهیزات و با کیفیت ترین مواد موجود در دوران خود راهی بازار شده است.

مرسدس بنز S کلاس با وجود تمام مزایا، یک ایراد اساسی دارد و آن چیزی نیست جز اینکه همیشه باید بر روی زمین با آن حرکت کرد!

بنابراین اگر فردی همیشه از مسیرهای هوایی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کند، نخواهد توانست تجربه حضور در کابین مدرن و با کیفیت این کاخ متحرک را کسب کند.

برای جبران این نقیصه به تازگی مرسدس بنز و هواپیمایی امارات قراردادی را با هم امضا کرده اند که طبق آن اشتوتگارتی ها باید بخشی از ناوگان بوئینگ 777 اماراتی ها را با الهام از کابین مرسدس بنز S کلاس تجهیز کنند.

بر اساس مفاد این همکاری، مرسدس بنز گران ترین و راحت ترین بخش موجود در خطوط هوایی (موسوم به First Class) اماراتی ها را همانند کابین S کلاس طراحی و تولید خواهد کرد.

استفاده از مواد اولیه، کنترل کننده ها و نورپردازی مشابه و همچنین کیفیت و دقت بالا در جزئیات برخی از مواردی هستند که باید همانند پرچمدار مرسدس بنز ساخته و پرداخته شوند.

آنطور که هواپیمایی امارات اعلام کرده، از اول دسامبر 2017 کلیه مسافرین بخش First Class با استفاده از مرسدس بنز S کلاس به فرودگاه دبی منتقل شده و یا از آن به مقاصد دیگر در این کلانشهر برده خواهند شد.

دکتر ینس تیمر (Jens Thiemer) مدیر بازاریابی مرسدس بنز در این باره گفته:

مسافرین خطوط هوایی امارات در بخش درجه یک، اکنون قادر خواهند بود از حس تجمل S کلاس در فراتر از ابرها نیز لذت ببرند.

نکته جالب توجه اینکه جرمی کلارکسون وظیفه تبلیغ این قابلیت را بر عهده گرفته است که در زیر می توانید آن را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۱ آذر ۱۳۹۶

    ای خدا این امارات چه میکنه

  • pouya s
    pouya s | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    بنظرم تبلیغات بنز همیشه خلاقانه بوده

مطالب پیشنهادی