ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوم پاد
تکنولوژی

هوم پاد اپل از سال 2012 در دست توسعه بوده است

به نظر می رسد که اپل علاقه چندانی به اسپیکرهای هوشمند ندارد. بعد از گذشت سه سال از زمانی که آمازون از اسپیکر اکو رونمایی کرد، اپل هم از اسپیکر هوم پاد پرده برداشت که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

به نظر می رسد که اپل علاقه چندانی به اسپیکرهای هوشمند ندارد. بعد از گذشت سه سال از زمانی که آمازون از اسپیکر اکو رونمایی کرد، اپل هم از اسپیکر هوم پاد پرده برداشت که قرار بود تا چندی دیگر به بازار عرضه شود اما حالا عرضه آن تا «اوایل سال 2018» به تعویق افتاده است.

خبرگزاری بلومبرگ در مقاله اخیر خود، به شرح داستان هوم پاد 349 دلاری اپل طی چند سال گذشته پرداخته و در این مقاله می گوید که هوم پاد به عنوان پروژه ای فرعی برای مهندسین صوتی Mac آغاز شد و تقریباً از اوایل 2012 در حال توسعه بوده است.

هوم پاد به عنوان پروژه ای فرعی برای مهندسین صوتی Mac آغاز شد و از اوایل 2012 در حال توسعه بوده است

اگرچه تیم اپل از عرضه اکو در سال 2014 تعجب کرد، اما ترجیح داد به توسعه آن به عنوان محصولی برای پخش با کیفیت صدا ادامه دهد؛ نه اسپیکری مبتنی بر دستیار هوشمند سیری. ضمناً این پروژه چندین بار تا مرز کنار گذاشتن پیش رفت و هر بار به حیات بازگشت؛ به همین خاطر عجیب نیست که اپل تا سال 2017 برای رونمایی رسمی از آن صبر کرد.

هوم پاد علی رغم مشکلاتی که در عرضه پشت سر می گذارد، می تواند به ورود اپل به حوزه اسپیکرهای هوشمند کمک کند و دلیل دیگری باشد برای مشتریان اپل تا به استفاده از محصولات این کمپانی ادامه دهند. ضمناً هوم پاد می تواند به اپل کمک کند تا گستره بیشتری از محصولات را به دست مردم رسانده و نیازمند تمرکزی مضاعف روی آیفون نباشد که دو سوم از درآمد کمپانی را به خود اختصاص می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۱ آذر ۱۳۹۶

    Unlike

مطالب پیشنهادی