ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت جدید Misfit، ظاهری کلاسیک با مغزی مدرن

شرکت Misfit که بیشتر به خاطر عرضه دستبندهای سلامتی با ظاهر جذاب شهرت داشت سال گذشته از نخستین ساعت هوشمند خود به نام Vapor رونمایی کرد، اما عرضه آن حدود یک سال به طول انجامید. حالا اما ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

شرکت Misfit که بیشتر به خاطر عرضه دستبندهای سلامتی با ظاهر جذاب شهرت داشت سال گذشته از نخستین ساعت هوشمند خود به نام Vapor رونمایی کرد، اما عرضه آن حدود یک سال به طول انجامید.

حالا اما این شرکت دومین ساعت هوشمند خود به نام «Command» را معرفی کرده که علاوه بر داشتن قابلیت های هوشمند، از ظاهری سنتی تر برخودار است.

همانطور که در تصویر زیر می بینید عقربه های فیزیکی و ظاهر کلاسیک Command آن را در رده ساعت های معمولی مد روز قرار می دهد. با این حال در زیر این پوسته ساده سیستم هایی نهفته اند که قابلیت پایش فعالیت های روزانه، گام شمار، میزان کالری مصرفی، نظارت بر خواب شبانه و نمایش اعلان های موبایل هوشمند را دارند.

یکی از ویژگی های جالب این ساعت برخوردار بودن از باتری غیرقابل شارژی است که امکان شارژدهی یک ساله را دارد، اما پس از سپری شدن مدت مذکور باید آن را با یک باتری جدید جایگزین کنید.

یکی دیگر از امکانات این ساعت مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر است که برای کاربرانی که زیاد با آب سروکار دارند جالب خواهد بود.

ساعت هوشمند Command قرار است در چهار رنگ مشکی براق، مشکی مات، سرمه ای و مدل دیگری با بند فلزی عرضه شود. گفتنی است در سایت Misfit امکان پیش خرید این ساعت با قیمت 149.99 دلار وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۲ آذر ۱۳۹۶

    واقعا کلاسیک هست خیلی قشنگه اگه با قیمت واقعی دلاری ۴ هزار تومن وارد ایران بشه میگیرم هم خشگله هم امکانات داره

  • alex
    alex | ۲ آذر ۱۳۹۶

    ساعت زیاد معرفی میشه ولی اکثرا وارد ایران نمیشه

مطالب پیشنهادی