ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن باتری گوگل چگونه شارژ باقی مانده موبایل را پیش بینی می کند؟

گوگل از جمله شرکت هایی است که همیشه سعی کرده دارندگان دیوایس های اندرویدی را در برابر مشکلات باتری آماده تر کند. آن ها ماه گذشته اپلیکیشن سیستمی Device Health Services را در پلی استور ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

گوگل از جمله شرکت هایی است که همیشه سعی کرده دارندگان دیوایس های اندرویدی را در برابر مشکلات باتری آماده تر کند. آن ها ماه گذشته اپلیکیشن سیستمی Device Health Services را در پلی استور منتشر کردند که به واسطه آن، کاربران می توانند بفهمند که شارژ باقی مانده موبایل شان تا چند ساعت یا دقیقه دیگر کار می دهد.

اپلیکیشن Device Health Services تنها روی دیوایس های نکسوس و پیکسل نصب می شود

حالا مدیر اجرایی گوگل توضیحاتی پیرامون نحوه کار Device Health Services و تفاوت های آن با اپلیکیشن پیشین این کمپانی ارائه داده است. با توجه به گفته های او، قبل از عرضه این اپلیکیشن آن ها از پیش فرض های ساده برای تخمین شارژ باتری کمک می گرفتند.

مثلا اگر در یک ساعت اولیه 10 درصد باتری استفاده می شد، برنامه تخمین می زد که در تمام یک ساعت های پیش رو باز به اندازه همین 10 درصد از تلفن کار می کشید. در Device Health Services گوگل از  یادگیری ماشینی استفاده کرده است. بنابراین حالا برنامه گزارشی از کارکردهای گذشته شما به دست آورده و با توجه به آن شارژ باتری را تخمین می زند.

در واقع اپلیکیشن به الگوهای استفاده تان در روزها و لحظه های مشابه نگاه کرده و سپس شارژ باقی مانده موبایل در طول روز را می گوید. بد نیست بدانید اپ مذکور فقط به طور پیش فرض روی دیوایس های نکسوس و پیکسل نصب می شود و فعلا نمی توانید از مزایای آن در موبایل های دیگر استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میر حسین هاشمی
    میر حسین هاشمی | ۹ دی ۱۳۹۶

    من اندیشیدم هفته ولی باز نصب نمی کنه

مطالب پیشنهادی