ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

احتمالا به زودی قابلیت دانلود فونت ها از فروشگاه مایکروسافت ممکن می شود

چند روز پیش گزارشاتی به دست رسید که نشان می داد مایکروسافت تصمیم دارد تا دانلود پکیج های زبان برای نرم افزار ورد را از طریق فروشگاهش ممکن کند. یعنی جای اینکه در وب سایت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

چند روز پیش گزارشاتی به دست رسید که نشان می داد مایکروسافت تصمیم دارد تا دانلود پکیج های زبان برای نرم افزار ورد را از طریق فروشگاهش ممکن کند. یعنی جای اینکه در وب سایت ها به جستجوی زبان مورد نظر خود بگردید، از مایکروسافت استور و همانند بقیه اپ ها یا بازی ها بسته ها را دریافت کنید.

حالا به نظر می رسد که ردموندی ها همین سیاست را می خواهند برای فونت ها نیز پیش بگیرند. امروز لیست فونت های Arial Nova در فروشگاه مایکروسافت دیده شده و با توجه به این مسئله، می توان امیدوار بود رموندی ها به زودی قابلیت دانلود فونت ها از مارکت خود را فراهم می کنند.

اطلاعات موجود در فروشگاه نشان می دهند که Arial Nova نسخه جدید خانواده Arial بوده و برای پاراگراف ها و عنوان ها مناسب تر [البته در زبان لاتین] شده است. شرکت مایکروسافت هنوز واکنش رسمی نشان نداده ولی با توجه به گزارشات انتشار یافته، احتمالا باید منتظر فونت ها و بسته های زبان در فروشگاه ها باشیم.

اینگونه کاربران احتیاجی ندارند به وب سایت های مختلف سر بزنند و در خود فروشگاه رسمی این کمپانی به محتویات بیشتر برای نرم افزار ورد دسترسی پیدا می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۴ آذر ۱۳۹۶

    از اول باید این کار رو میکرد

مطالب پیشنهادی