ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه iOS اپلیکیشن بینگ با یک صفحه خانه جدید به‌روزرسانی شد

اپلیکیشن بینگ مایکروسافت برای iOS ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که قابلیت های جدیدی را برای آن به ارمغان می آورد. در نسخه 6.20 بینگ، صفحه خانه مجددا از نو طراحی شده و نیمه پایینی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

اپلیکیشن بینگ مایکروسافت برای iOS ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که قابلیت های جدیدی را برای آن به ارمغان می آورد. در نسخه 6.20 بینگ، صفحه خانه مجددا از نو طراحی شده و نیمه پایینی صفحه نیز به فید اخبار اختصاص یافته است.

فید اخبار بینگ به لطف یادگیری ماشینی می تواند خبرهای مورد علاقه کاربر را به یاد بسپارد، هر چند که با اشاره روی آیکن سه نقطه می توان به دیس لایک کردن خبرها یا قطع اشتراک از یک منبع خاص اقدام کرد.

همچنین صفحه خانه جدید بینگ برای کاربران دسترسی سریع تری به دوربین و جستجوی صوتی فراهم می آورد. تا پیش از این به‌روزرسانی، صفحه خانه فقط به یک والپیپر و یک آیکن جستجوی بزرگ اختصاص داشت و زیر آن لینک هایی برای دسترسی به تصاویر، فیلم ها و رستوران ها به چشم می خورد.

اما حالا و با اضافه کردن فید اخبار، مایکروسافت امیدوار است که بینگ به یکی از پر کاربردترین اپلیکیشن های کاربران در استفاده روزانه تبدیل شود. آخرین نسخه بینگ برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی