ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر در حال تست قابلیت ذخیره کردن توییت ها است

برخلاف بقیه شبکه های اجتماعی که کاربران با گزینه Bookmarks می توانند پست ها را ذخیره کنند، توییتر عملکردی متفاوت دارد. در این سرویس اگر بخواهید یک توییت را بعدها دوباره ببینید، تنها راهش لایک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

برخلاف بقیه شبکه های اجتماعی که کاربران با گزینه Bookmarks می توانند پست ها را ذخیره کنند، توییتر عملکردی متفاوت دارد. در این سرویس اگر بخواهید یک توییت را بعدها دوباره ببینید، تنها راهش لایک کردن آن ها است؛ یک توییت را لایک کرده و سپس در پروفایل خود به بخش Likes بروید.

ماه گذشته گزارشی به دست رسید که نشان می داد توییتر هم می خواهد راه بقیه شبکه های اجتماعی را پیش بگیرد و حالا با توجه به اطلاعات منتشر شده، آن ها در حال تست قابلیت Bookmarks برای سرویس شان هستند. البته همچنان مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی به انتشار جهانی می رسد.

با توجه به دمویی که ماه پیش به نمایش در آمد، برای بوکمارک کردن توییت ها کافیست روی آیکون «...» در هر توییت کلیک کرده و سپس گزینه add to bookmarks را اضافه کنید. با این کار، توییت ها در بخش بوکمارک ها که از طریق پروفایل در دسترس هستند ذخیره می شوند.

با این روش دیگر می توانید به راحتی توییت ها را ذخیره کرده و احتیاجی هم به لایک کردن آن ها نخواهد بود. با افزایش تعداد کاراکترهای توییت ها و همچنین قابلیت ارسال توییت های چندگانه، کمبود ویژگی Bookmarks بیش از پیش احساس می شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی