سلبریتی هایی که بخش زیادی از ثروت خود را صرف جراحی زیبایی کرده اند

سلبریتی هایی که بخش زیادی از ثروت خود را صرف جراحی زیبایی کرده اند

سلبریتی ها معمولاً مبالغ زیاد و باورنکردنی را برای ماشین های لوکس، خانه ها و لباس های صرف می کنند اما این هزینه ها در مقایسه با هزینه هایی که برای اطمینان از جوان ماندن ظاهرشان متحمل می شوند مانند انعام به یک گارسن به نظر می رسد. صدها هزار دلار از طرف این افراد به مربیان ورزشی، متخصصان تغذیه خصوصی و طراحان و آرایشگرانی داده می شود که کمک کنند ظاهرشان بی نقص به نظر برسد. برخی حتی پا را فراتر گذاشته و هزینه های سرسام آوری را می پردازند و زیر تیغ جراحی می روند تا با تیک تاک ساعت گذر عمر خود مبارزه کنند. در ادامه ی این متن می خواهیم شما را با سلبریتی هایی آشنا کنیم که ده ها و برخی صدها هزار دلار برای بهتر شدن ظاهرشان هزینه کرده اند.

۱-لیل کیم

لیل کیم، خواننده و مدل مشهور آمریکایی، آن قدر روی صورت خود جراحی زیبایی انجام داده است که دکتر گری برسلو که برای بسیاری از چهره های مشهور جراحی زیبایی انجام داده می گوید احتمالاً او به جراحی زیبایی معتاد شده است. وی که گفته هیچ جراحی برای کیم انجام نداده در این باره چنین گفته است:”شخصاً بر این باورم که او باید از یک متخصص کمک بگیرد. اگر به همین سبک ادامه دهد مطمئناً صورتش را نابود خواهد کرد. با توجه به مقدار کاری که به نظر می رسد روی صورتش انجام داده است و با توجه به سرعت تغییراتی که در صورتش ایجاد می کند، فکر می کنم که او مشکل داشته و باید از یک متخصص کمک بگیرد”. همچنین وی می گوید که نشانه هایی از اعتیاد به جراحی زیبایی مانند ” انجام تعداد فزاینده ای جراحی زیبایی در نقاط مشخصی از بدن همراه با عدم رضایت در مورد چیزی که دیگران به عنوان یک نتیجه ی خوب می بینند” در او دیده می شود.

به ادعای دکتر برسلو او چیزی بین ۲۰.۰۰۰ تا ۲۵.۰۰۰ دلار برای گونه گذاری، ایمپلنت چانه، جراحی بینی، بزرگ کردن لب ها و روشن کردن پوستش هزینه کرده است. با این وجود وی تاکنون تنها به دو عمل جراحی در بینی خود اعتراف کرده و گفته که این جراحی ها را به خاطر شکستگی بینی در نتیجه ی ضربه ی مشت نامزد سابقش انجام داده است.

۲- جوسلین وایلدنستین

جوسلین وایلدنستین به خاطر جراحی های زیبایی متعددی که روی صورتش انجام داده به «زن گربه ای» مشهور شده است. در واقع این جراحی های متعدد باعث شده که وی ظاهری شبیه گربه داشته باشد. به گزارش میرور وی تایید کرده که تاکنون ۶.۷ میلیون دلار برای انجام جراحی های زیبایی صورتش هزینه کرده است و برای انجام جراحی های بیشتر نیز مشکلی ندارد. وی در این باره می گوید:” من به خودم گفته ام که برای ده سال آینده ادامه خواهم داد و بعد شاید از این کار دست بردارم. این به دلیل اعتیاد به جراحی نیست اما مخالفتی با جراحی های بیشتر ندارم. اگر حس کنم که لازم است با کمال میل این کار را ادامه خواهم داد. چرا که نه؟ اگر به سن نود سالگی برسم، چه کسی می داند؟ شاید یک روزی مسن ترین شخص روی کره ی زمین باشم که جراحی زیبایی انجام می دهد”.

۳- ویویکا اَی فاکس

ویویکا ای فاکس  تایید کرده که جراحی زیبایی انجام داده و تا حدودی از این موضوع پیشمان است. وی در مصاحبه ای گفته است:” دیگر این جراحی زیبایی مسخره را انجام نخواهم داد. من اولین نفر یا تنها نفر نیستم اما احمقی هستم که به این موضوع اعتراف می کنم”. با این وجود تنها جراحی هایی که فاکس انجام آن ها را تایید کرده ایمپلینت های سینه ای و تزریق بوتاکس بوده است هر چند به نظر می رسد که وی جراحی زیبایی بینی نیز داشته اما تاکنون این موضوع را نه تایید و نه رد کرده است.

۴- هایدی مونتاگ

هایدی مونتاگ و شوهرش اسپنسر پرَت ۱۰ میلیونی را که از سریال «تپه ها» (The Hills) بدست آورده اند به باد داده که بخش اعظم آن صرف انجام جراحی های متعدد زیبایی روی بدن مونتاژ شده است. در سال ۲۰۱۰ وی دو بار جراحی زیبایی سینه، لیفت ابرو، جراحی بینی، گیره انداختن در گوش، صاف کردن چانه، برجسته کردن گونه، لیپوساکشن و گود کردن کمر انجام داده است. بعد از آن وی بار دیگر به خاطر احساس درد و ناراحت بودن تصمیم گرفت که جراحی زیبایی انجام دهد. همچنین وی گفته که در ناحیه گردن احساس درد داشته، به عضلات و ستون فقراتش آسیب وارد شده و یکی از دیسک های گردنش ترک برداشته است. وی بعدها اعلام کرد که بسیاری از این جراحی ها بدون رضایت او انجام شده است و پزشکی که به او معرفی کرده اند گفته که این جراحی ها برای او لازم بوده و او در واقع چیزی در این مورد نمی دانسته است.

۵-کیم کارداشیان

کیم کارداشیان سوگند یاد کرده که به غیر از چندین مورد بوتاکس هیچ گونه جراحی زیباییی انجام نداده است اما کارشناسان با این ادعا مخالفند و بر این باورند که از سال ۲۰۱۱ او دستکم یک جراحی بینی انجام داده است و همچنین یک صاف کردن چانه، رینوپلاستی غیرتهاجمی با پر کننده و البته جراحی فک. همچنین وی در ناحیه تهیگاه خود نیز تزریق چربی داشته که هزینه ای بین ۶.۷۰۰ تا ۷.۵۰۰ دلار بابت آن هزینه کرده است. به نظر می رسد که وی بعد از بدنیا آمدن دخترش مقداری از چربی های کمر خود را به لب و تهیگاهش تزریق کرده که آن نیز ۲۰.۰۰۰ دلار هزینه داشته است. لیزر کردن خط رویش مو که ان را تایید کرده نیز بین ۳۵۰ تا ۱.۰۰۰ دلار هزینه در بر داشته است. هزینه ی پر کننده های صورت او نیز بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار برآورد شده  و دستکم سالی یکبار باید از نو ترمیم شوند.

۶- شارون آزبورن

شارون آزبورن هزینه های سرسام آوری برای انجام جراحی های زیبایی انجام داده و خود نیز این موضوع را تایید کرده است. وی این کار را با جراحی کوچک کردن معده شروع کرد که با کاهش وزن و شل شدن پوستش همراه شد و به همین دلیل شارون در صدد رفع این مشکلات برآمد. وی در این باره چنین گفته است:” من روی گردنم لیپوساکشن انجام داده ام و روی آن لیفت نیز انجام داده ام. لیفت سینه نیز داشته ام.بازوهایم را تزریق چربی کرده و شکمم را نیز بالا کشیده ام. هزینه ی انجام این جراحی ها ۱۶۰.۰۰۰ دلار بوده و ارز هر پنی ان را نیز داشته است”. آزبورن در سال ۲۰۱۲ مجبور شد که مازکتومی انجام داده و ایمپلنت های سینه ایش را بردارد. بعد از این ماجراها وی سوگند یاد کرد که دیگر جراحی زیبایی انجام نخواهد داد اما یک سال بعد اعلام کرد که بار دیگر جراحی زیبایی داشته است.

۷- دمی مور

بر اساس گزارش رسانه ها دمی مور جراحی زیبایی سینه ای داشته و جراحی های دیگری از قبلی لیپوساکشن، پر کردن صورت و حتی جراحی لیزری بر روی پوست زانوهایش داشته است که هزینه ی تمامی آن ها روی هم رفته بیش از ۴۰۰.۰۰۰ دلار بوده است. وی در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که انجام جراحی های زیبایی روی برخی از قسمت های بدنش را تایید می کند اما هیچ گاه روی صورتش جراحی زیبایی انجام نداده است.

۸- رومر ویلیس

دختر دمی مور، رومر ویلیس، نیز به نظر می رسد که دستکم در زمینه ی جراحی زیبایی پا جای پای مادرش گذاشته است. گفته شده که وی با جراح زیبایی مادرش ملاقات داشته و از آن جایی که هر بار متوجه مشکلات جدیدی در صورت و بدنش می شود بار دیگر به او مراجعه می کند. تاکنون وی بین اش را باریک کره و بر حجم لب هایش افزوده است. همچنین وی پیشانی اش را بوتاکس کرده و دندان هایش را مرتب کرده است به نحوی که ظاهرش نسبت به چند سال قبل بسیار متفاوت بنظر می رسد.

۹- نینی لیکس

نینی لیکس از صحبت کردن در مورد جراحی های زیباییی که انجام داده ابایی ندارد. وی در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه ای تایید کرد که جراحی زیبایی بینی انجام داده و جراحی سینه و لیپوساکشن در ناحیه کمر نیز داشته است. وی در سال ۲۰۱۶ برای بار دوم جراحی بینی انجام داده و اعلام کرده که این بار به خاطر مشکل پزشکی دست به این کار زده است. بر اساس برآوردها هزینه ی جراحی زیبایی بینی برای بار دوم تنها بین ۹.۰۰۰ تا ۱۲.۰۰۰ برای وی هزینه در بر داشته است.

۱۰-کریس جنر

کریس جنر در سخن گفتن در مورد جراحی های زیباییی که انجام داده هیچ گاه احساس خجالت نکرده است. اما کارن جنر، خواهر او گفته که کریس بسیار بیشتر از آن که در رسانه ها اعلام کرده روی بدن خود جراحی زیبایی انجام داده است، از جراخی سینه گرفته تا هزینه های دیگری در جراحی های متعدد زیبایی که بیش از ۱ میلیون دلار برای وی هزینه در بر داشته است.

۱۱-سر تام جونز

تام جونز تایید کرده که برای خوش قیافه نگه داشتن خود جراحی های زیبایی متعددی روی صورت خود انجام داده است تا جایی که پزشک شخصی تام به او اخطار کرده که از این کار دست بردارد. جونز در این باره گفته است:” او به من توصیه کرد که دیگر دست به این کار نزنم. من نزد یک جراح زیبایی در بورلی هیلز رفتم و او به من گفت که باید در مورد قسمت پایین چشم هایم بسیار مراقب باشم. او به من گفت که چشم هایم به شدت بیرون خواهند زد. او گفت که باید تا جایی که می توانم ظاهر طبیعی صورتم را حفظ کنم. من قبلاً چندین کشیدگی و لیفت داشته ام”. بر اساس برآوردها وی نزدیک به ۴۶.۰۰۰ دلار برای جراحی هایی مانند جراحی زیبایی بینی، لیفت صورت و بوتاکس هزینه کرده است.

۱۲- بلک چینا

بعد از جدایی از راب کارداشیان، وی اعلام کرد که نامزد سابقش به جراحی زیبایی علاقه ی زیادی دارد. کارداشیان در حساب اینستاگرامی خود عنوان کرد که به عنوان هدیه سالگرد ازدواجشان برای همسرش ۱۰۰.۰۰۰ دلار هزینه ی جراحی زیبایی کرده که این هزینه ی هنگفت صرف کاهش چربی تهیگاه، لیپوساکشن و جراحی سینه شده است.

۱۳- مایکل جکسون

مایکل جکسون آخرین بار اعلام کرد که تنها دو جراحی زیبایی بینی برای راحت تر شدن نفس کشیدن و توانایی ادای نُت های بالاتر انجام داده اما هیچ جراحی خاصی روی صورتش انجام نداده است. اما به گفته ی برخی از نزدیکانش جکسون جراحی های بسیاری برای بهتر شدن ظاهرش انجام داده بود از جمله اضافه کردن یک شکاف در چانه، سفید کردن پوست برای از بین بردن نشانه های پیسی، تتو کردن ابرو، رنگ کردن دائمی لب، تزریقات پر کننده صورت و جراحی روی چشم هایش برای پهن کردن آن ها. دکتر پاملا لیپکین که در زمینه جراحی زیبایی بینی تخصص دارد گفته که جکسون چنان روی بینی خود جراحی زیبایی انجام داده بود که بینی او در شرایطی قرار گرفته بود که هیچ راه اصلاح و بازگشتی به حالت قبلی برای آن وجود نداشت.

۱۴- دیوید گست

دیوید گست در اظهار نظرهایی عجیب مایکل جکسون را به خاطر وسواس خود در انجام جراحی های زیبایی مورد سرزنش قرار داده است. وی در مصاحبه ای در این باره گفته است:” من وقتی که بسیار جوان بودم اولین جراحی زیبایی خودم را انجام دادم و این احمقانه ترین کاری بود که تاکنون انجام داده ام. مایکل جکسون دائماً به من می گفت که باید جراحی پلاستیک انجام بدهی. روی بینی ام جراحی انجام دادم و او گفت: بیشتر، بیشتر. احمقانه بود. اگر راهی داشتم حتماً به بینی بزرگ اولیه خودم باز می گشتم با یک مقدار کجی در آن. ظاهر بی نظیری داشت.

اگر چه اعتماد به نفس بسیار بالایی داشتم اما همیشه فکر می کردم که خوش قیافه نیستم- از این رو جراحی زیبایی بینی انجام دادم، ایمپلنت استخوان گونه، جراحی زیبایی بینی، ایمپلنت بزرگتر گونه و بعد از آن برداشتن آن ایمپلنت های گونه وقتی که دیدم شبیه موش خرما شده ام. بعد از هر بار جراحی پلاستیک، مایکل به آپارتمان من در بورلی هیلز می آمد و از من مراقبت می کرد. برای من موسیقی اجرا می کرد، ساندویچ کره بادام زمینی و ژله برایم درست می کرد”.

۱۵-ژانت جکسون

ژانت جکسون همواره زندگی شخصی اش را به دور از جنجال رسانه ها حفظ کرده است به همین دلیل کسی دقیقاً نمی داند که او در طول زمان چه جراحی هایی انجام داده یا نداده است. اما به گفته ی کارشناسان این حوزه وی دستکم یک جراحی زیبایی بینی، ایمپلنت گونه و جراحی زیبایی پلک برای پهن شدن نگاه خیره اش انجام داده است.

۱۶- لا تویا جکسون

لا تویا جکسون شباهت بسیار زیادی به برادرش مایکل جکسون دارد که البته ربطی به زن های مشترکشان ندارد. به گفته ی برخی رسانه های معتبر، بینی لا تویا نیز مانند بینی برادرش در اثر انجام جراحی های متعدد نابود شده است. اما وی همواره نابود کردن چهره وبدن زیبایش را رد کرده است. وی قبلاً مشکلاتی در زمینه ی نفس کشیدن داشته اما همواره جراحی هایش را به داشتن آلرژی و یا بی کیفیت بودن هوا نسبت داده است. همچنین به ادعای کارشناسان وی روی چانه اش نیز جراحی زیبایی انجام داده است.

۱۷- جوآن ریورز

شاید باورکردنی نباشد اما به گفته ی ملیسا ریورز،دختر جوآن ریورز، مادرش در طول زندگی اش ۳۴۸ جراحی زیبایی انجام داده است. اولین جراحی او بالا کشیدن پلک در سن ۳۲ سالگی بود که بعد از آن نیز دو جراحی لیفت صورت، یک جراحی زیبایی بینی و چندین مورد بوتاکس داشت.

۱۸- توری اسپلینگ

توری اسپلینگ تایید کرده که در دوران جوانی جراحی زیبایی بینی انجام داده اما در مورد ادامه ی جراحی های ترمیمی اش چیز زیادی نگفته است. به نظر می رسد که وی لایه برداری شیمیایی انجام داده و روی پوستش نیز جراحی لیزر انجام داده است که خود گفته از این کار پشیمان است. همچنین وی گفته که از انجام جراحی زیبایی سینه پشیمان زیرا این جراحی ها شیردهی را برای او سخت کرده است.

۱۹- جنیس دیکینسون

جنیس دیکینسون که خود را اولین سوپرمدل در آمریکا می داند تصدیق کرده که چندین بار جراحی پلاستیک انجام داده است از جمله ایمپلنت سینه، لیفت صورت، بالا کشیدن شکم، بالا کشیدن پوست گردن و لیپوساکشن. اما به ادعای یکی از جراحان پلاستیک به نام آنتونی یئون وی چنان جراحی پلاستیک انجام داده که شاید هزینه ی خرید خانه ی جراح پلاستیکش را یک تنه بر عهده گرفته باشد.

۲۰- میکی رورک

میکی رورک به گفته ی خودش برای ترمیم صدماتی که در دوران فعالیتش به عنوان بوکسور به صورت او وارد شده جراحی های زیبایی زیادی انجام داده است اما نزدیکان او گفته اند که علت جراحی های او چیزهایی فراتر از صدمات بوکس بوده است. یکی از این منابع در مورد وی چنین گفته است:” او به جراحی اعتیاد دارد. او صبح از خواب بیدار می شود و بعد از نگاه در آینه می بیند که از چیزی که می بیند خوشش نمی آید. او از تهیگاهش مقداری استخوان برداشته تا به سقف دهانش پیوند بزند تا بتواند ایمپلنت های دندانی جدیدی داشته باشد. همچنین پزشکان می خواهند از یکی از دنده های او استخوان برداشته و ازآن برای بازسازی بینی اش استفاده کنند”. به گفته ی این منبع خبری، رورک جراحی های بسیاری در برنامه دارد.

۲۱- فرح آبراهام

فرح آبراهام اولین جراحی زیبایی خود را در سن ۱۹ سالگی با کاشت ایمپلنت سینه ای آغاز کرد که هزینه ای ۵.۰۰۰ دلاری برای وی در پی داشت. در سال ۲۰۱۲ وی جراحی زیبایی بینی و ایمپلنت چانه انجام داد که ۲۱.۰۰۰ دلار برایش هزینه کرد. وی یک سال بعد ایمپلنت چانه اش را برداشته و دومین جراحی زیبایی سینه اش را انجام داد و بلافاصله تزریق ژل به لب را نیز پشت سر گذاشت. در سال ۲۰۱۵ وی سومین جراحی زیبایی سینه را انجام داده تا مشکلاتی که در دومین جراحی پیش آمده بود را اصلاح کند.

۲۲- فایلیس دیلر

فایلیس دیلردر سال ۱۹۹۲ در مصاحبه ای گفت که وی جراحی زیبایی سینه، بالا کشیدن شکم، ایمپلنت دندانی، دو جراحی زیبایی بینی، ایمپلنت گونه، لبفت ابرو، بالا کشیدن زیر چشم و دو لیفت صورت همراه با لایه برداری شیمیایی و پر کننده صورت داشته است. هزینه های تمامی این جراحی ها ۵۰.۰۰۰ دلار برآورد شده است. وی گفته که با این جراحی ها از جوانی زشت به پیری زیبارو تبدیل شده است.

۲۳-پیت برنز

بر اساس گزارش ها این خواننده ی سابق بیش از ۳۰۰ جراحی زیبایی در طول زندگی اش انجام داده است. اولین آن ها رینوپلاستی و برای ترمیم بینی شکسته اش بود. بعدها وی به لب هایش ژل تزریق کرد که با پخش شدن این ژل ها در صورت شرایط برای او بسیار دشوار شد. بدین ترتیب با سرایت این پر کننده ها به نواحی دیگر صورت مانند گونه و چشم، برنز مجبور شد که ۲۰۰ جراحی کوچک و بزرگ زیبایی برای رفع این مشکلات انجام دهد.

وی ادعا کرده بود که حتی مجبور شده این مواد پر کننده را از کلیه ها و کبدش خارج کند. بر اساس ادعای رسانه ها این همه جراحی زیبایی او را در مرز ورشکستگی قرار داد هر چند که توانست به خاطر صدمات وارد شده به لب هایش در حین جراحی، ۶۱۱.۰۰۰ دلار غرامت دریافت کند. همچنین این جراحی های متعدد به لخته شدن خون در رگ ها و انسداد ریوی او منجر شد که باعث گردید وی ۱۰ روز در بیمارستان بستری شده و چیزی نمانده بود باعث مرگش شود. تنها چند هفته بعد از این ماجرا وی در اکتبر ۲۰۱۶ به علت حمله قلبی در سن ۵۷ سالگی درگذشت.

۲۴- شِر

شِر همواره در مورد جراحی های زیبایی که انجام داده صادق بوده و به ادعای خودش اولین مورد را بعد از دیدن فیلم «ماسک» در سال ۱۹۸۵ انجام داده است. وی بعد از دیدن این فیلم با خود فکر کرد که می تواند ظاهر بهتری داشته باشد به همین دلیل جراحی های متعددی از جمله جراحی بینی، جراحی دندان، جراحی سینه و بعدها نیز چندین مورد بالا کشیدن صورت انجام داد که هزینه ی آن ها بیش از ۷۵۰.۰۰۰ دلار محاسبه شده است. اما گفته که از این کار پشیمان بوده و اگر می توانست به شرایط اولش باز می گشت.

۲۵- ایگی آزالیا

ایگی آزالیا با بینی جدیدش و به خصوص جراحی زیبایی سینه ای که انجام داده بود در سال ۲۰۱۴ ظاهر بسیار جدیدی پیدا کرد و جراحش، دکتر اشکان قوامی، نیز در مورد جراحی هایی که منتج به این ظاهر جدید شده بود به تفسیر سخن گفت. دکتر قوامی گفته که وی در مورد جراحی سینه ی آزالیا کار بسیار سختی در پیش داشته است. همچنین وی در مورد جراحی زیبایی بین او چنین می گوید:”بینی اش ظاهر بسیار عجیبی داشت. نوک آن بسیار کج بوده و پهن و بزرگ بود. بنابراین کار بسیار زیادی روی باریک کردن و شکل دادن مجدد به آن انجام دادم تا طبیعی بنظر برسد. روی بینی اش قوز بسیار کوچکی داشت که آن را نیز کم کردم. همچنین بینی اش انحراف داشته و نفس کشیدن را سخت می کرد بنابراین ما تصمیم گرفتیم که با یک تیر چند نشان بزنیم”.

منبع: nickiswift
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۶ نظر

ورود

  • الهام آبان ۳۰, ۱۳۹۶

    میکی رورک واقعن زیبا بود حیف کرد چهره ش رو

  • محمدباقر آذر ۴, ۱۳۹۶

    کاش یکیشون زیبا میشد حداقل

  • حسین آذر ۴, ۱۳۹۶

    اون مطلب در مورد مایکل جکسون درست نبود. #بیشتر_تحقیق_کنیم

  • jamjam110 آذر ۴, ۱۳۹۶

    اینا مگه جراحی زیبایی انجام ندادند؟ پس چرا اینقدر زشت اند

  • سولماز اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷

    نگاه به قیافه های هالیوودی ها خیلی به من انرژی منفی یمده انگار اصلا آرامش خدایی ندارن. با اینکه اصلا مذهبی نیستم ولی موجی از نگرانی سراغم میاد وقتی چهره های شیطانی شونو میبینم.

    • ‌ⓔˡⓝᵃⓩ خرداد ۲۲, ۱۴۰۰

      کاملامطلب مایکل جکسون اشتباه بو اون چشماشو درشت نکرده و پوستش برای بیماریش به تدریج سفید شدن اون همه جا و توی کتاب ماه نوردشم گفته که فقط دوتا عمل داشته لطفا بدن تحقیق یه متنو توی سایت قرار ندین