ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاسیو از نخستین اکشن کم مقاوم سری G’z Eye رونمایی کرد

کمپانی کاسیو به تازگی از خانواده اکشن کم های مقاوم تازه ای رونمایی کرده که تحت عنوان G'z EYE شناخته می شوند و نخستین عضو آن، دوربین GZE-1 است. GZE-1 که از منظر طراحی شباهت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کمپانی کاسیو به تازگی از خانواده اکشن کم های مقاوم تازه ای رونمایی کرده که تحت عنوان G'z EYE شناخته می شوند و نخستین عضو آن، دوربین GZE-1 است. GZE-1 که از منظر طراحی شباهت قابل توجهی به ساعت های سری G-Shock کاسیو دارد، مثل ورژنی بسیار مقاوم از دوربین های معمولی گوپرو به نظر می رسد.

بدنه دوربین در برابر خاک، آب، شوک و دمای پایین مقاوم بوده و بنابراین، ابزاری مناسب برای فیلم برداری در شرایط بسیار سخت به حساب می آید. اگر این ها کافی نیست، باید بدانید که GZE-1 می تواند تا عمق 50 متری آب به تصویربرداری بپردازد و بدون یک کیس محافظ اضافه، از دمای منفی 10 درجه سانتی گراد جان سالم به در می برد.

شباهت به ساعت های سری G-Shock کاملاً عمدی است، دوربین GZE-1 از همان ساختار محافظتی استوانه ای بهره می برد و از جنس اورتان ساخته شده که امکان جذب شوک الکتریکی و انرژی ناشی از برخورد را دارد.

GZE-1 به یک سنسور BSI CMOS مجهز شده و با رزولوشن 6.9 مگاپیکسلی تصویربرداری می کند. در حالت معمولی، دوربین کاسیو به فیلم برداری با رزولوشن 1080p و 30 فریم بر ثانیه می پردازد اما امکان فیلم برداری با رزولوشن 480p و 120، 240 یا 384 فریم بر ثانیه نیز وجود دارد که گزینه ای ایده آل برای ویدیوهای اسلو موشن به حساب می آید. گشودگی دهانه لنز دوربین هم معادل f/2.8 بوده و با عمق میدان 13 میلی متر، قادر به تصویربرداری با زاویه عریض است. دوربین GZE-1 فعلاً با قیمت 410 دلار در بازار ژاپن عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۳ آذر ۱۳۹۶

    ابعادش چقدره ؟
    کاش تو کلیپش یه چیزیو به عنوان مقیاس میذاشت کنارش تا بفهمیم چقدره اندازش

  • مهدی متدین
    مهدی متدین | ۳ آذر ۱۳۹۶

    به نظرم تکراریه

مطالب پیشنهادی