ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه آیفون 10 به لطف رفع مشکلات تأمین قطعات بهبود می یابد

بر اساس گزارشات موجود از بازارهای جهانی، فاصله زمانی ثبت سفارش آیفون 10 تا تحویل آن هم اکنون به یک الی دو هفته کاهش یافته که بنا به نظر «مینگ چی کو» تحلیلگر مؤسسه «KGI ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

بر اساس گزارشات موجود از بازارهای جهانی، فاصله زمانی ثبت سفارش آیفون 10 تا تحویل آن هم اکنون به یک الی دو هفته کاهش یافته که بنا به نظر «مینگ چی کو» تحلیلگر مؤسسه «KGI Securities»، بهبود شرایط خط تولید عامل اصلی چنین پیشرفتی بوده است.

طی هفته های اخیر، کمپانی اپل تلاش کرده با رفع مشکلات موجود در زنجیره تأمین، نرخ تولید جدیدترین محصول خود را افزایش دهد که در این راه موفق بوده و توانسته تیراژ تولید آیفون 10 را از 50 تا 10 هزار واحد در روز، به 450 تا 550 واحد در روز برساند.

افزایش تولید آنتن LTE و پروژکتور نور فروسرخ دوربین TrueDepth، عوامل بهبود عرضه آیفون 10 هستند

به گفته آقای کو، 2 عامل نقش اساسی در این افزایش تولید دارند؛ نخست دو برابر شدن سرعت تأمین آنتن های «LCP LTE» از سوی کمپانی «Career» و دوم افزایش کارایی شرکت های «LG Innotek» و «شارپ» در تولید پروژکتور نور فروسرخ برای دوربین TrueDepth آیفون 10، که از زیر 60 درصد در ماه های قبل به بالای 90 درصد در حال حاضر رسیده است.

در نتیجه بهبودهای مورد اشاره، مینگ چی کو پیش بینی می کند عرضه آیفون 10 طی سه ماهه پایانی سال 2017 بین 10 تا 20 درصد افزایش یابد که این امر موجب پاسخگویی زودتر از موعد به برخی سفارشاتی خواهد شد که تاریخ تحویل آنها سال آینده میلادی تعیین شده بود.

گفتنی است طبق تخمین اپل، آیفون 10 در سه ماهه جاری رکورد فروش را جا به جا می کند که این موضوع نشان دهنده اطمینان خاطر کمپانی از زنجیره تأمین، و همچنین تقاضای بالای بازار برای محصول مورد بحث خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مُلّا ممد
    مُلّا ممد | ۴ آذر ۱۳۹۶

    گوشی خوبیه، ولی هیچ گوشی ای ۱۰۰۰ دلار نمی ارزه! چ سامسونگ چ اپل

    • solook
      solook | ۵ آذر ۱۳۹۶

      آیفون ایکس شده 5.3 میلیون
      http://gooshichand.com/items/?model=iphone_x

  • 123456
    123456 | ۴ آذر ۱۳۹۶

    ای ول به ولت وولی به وولت

مطالب پیشنهادی