ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک شهروند کانادایی احتمالا به اتهام هک حساب های کاربری یاهو به زندان می رود

یک تبعه کانادایی که در رابطه با نفوذ هکرهای روس به ایمیل های یاهو در سال 2014 متهم شده بود احتمالا روز سه شنبه در سانفرانسیسکو به حبس محکوم خواهد شد. بر اساس جدل زمانی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

یک تبعه کانادایی که در رابطه با نفوذ هکرهای روس به ایمیل های یاهو در سال 2014 متهم شده بود احتمالا روز سه شنبه در سانفرانسیسکو به حبس محکوم خواهد شد.

بر اساس جدل زمانی ارائه شده توسط دادگاه فدرال  آمریکا، «کریم باراتف» که از حق خود برای جلوگیری از استرداد به آمریکا چشم پوشی کرده بود، در رابطه با هک 80 میلیون حساب کاربری از جمله اکانت های گوگل مجرم شناخته خواهد شد.

گفتنی است باراتف 22 ساله که متولد قزاقستان است اسفندماه سال گذشته بر اساس درخواست وزارت دادگستری آمریکا در کانادا بازداشت شده بود. این وزارتخانه علاوه بر باراتف دو افسر سرویس امینتی فدرال روسیه (FSB) را نیز به دست داشتن در هک 500 میلیون حساب کاربری متهم کرده بود.

کریم باراتف

اتهام این دو افسر که «ایگور ساشچین» و «دمیتری داکوچائف» نام دارند، اجیر کردن و هدایت هکرهای دیگر برای نفوذ به یاهو و همکاری با یکی از مجرمین سایبری به نام «الکسی بلان» است که تحت تعقیب دفتر بازرسی فدرال آمریکا قرار دارد.

گفتنی است باراتف تنها کسی است که تاکنون در این رابطه دستگیر شده و چند ماه قبل در زمینه های توطئه برای ارتکاب به کلاهبرداری کامپیوتری، سرقت هویت و کلاهبرداری از طریق اطلاعات حساب های الکترونیکی بی گناه شناخته شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی