ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت پیکسل ۲ اکس ال در برابر آتش و خراش [تماشا کنید]

معمولا مدت اندکی که از زمان عرضه جدیدترین موبایل های پرچمدار می گذرد، افراد و گروه ها در مقام تست این دستگاه ها بر می آیند تا هم صحت گفته های شرکت های سازنده به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

معمولا مدت اندکی که از زمان عرضه جدیدترین موبایل های پرچمدار می گذرد، افراد و گروه ها در مقام تست این دستگاه ها بر می آیند تا هم صحت گفته های شرکت های سازنده به آنها ثابت گردد و هم اینکه به دیدگاهی کلی در رابطه با مقاومت موبایل ها دست پیدا کنند.

حالا تیم JerryRigEverything بر آن شده تا پیکسل ۲ اکس ال را که اتفاقا با مشکلات نرم افزاری و بعضا سخت افزاری متعددی دست و پنجه نرم میکند در شرایط مختلف سختی مورد آزمایش قرار دهد و مقاومت آن در برابر آتش، خراش و زمین خوردن را بررسی نماید.

البته باید اشاره کنیم که همین کانال پیشتر موبایل پیکسل ۲ را بررسی کرده اما از آنجایی که تولید کننده پیکسل ۲ اکس ال با آن فرق دارد، تست برادر بزرگ تر آن نیز در دستور کارش قرار گرفته.

آزمایش با تست خراش شروع می شود و باید بگوییم که نمایشگر دستگاه به خاطر بهره گیری از شیشه گوریلا گلس ۵ و سطح سختی ۶ (که آن را مقاوم تر از آهن، نیکل و مس می کند) سربلند از آزمایش خراش بیرون آمد و اما از آنجایی که سطح سختی سیلیکا ۷ است (یعنی بیشتر از گوریلا گلس) نمایشگر موبایل مذکور در برابر ذرات ماسه کاملا آسیب پذیر است.

در ادامه نوبت به تست مقاومت دستگاه در برابر خمیدگی رسید که پیکسل ۲ اکس ال عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. برای تست آتش نیز شعله ای در مجاورت نمایشگر دستگاه گرفته می شود و زمان دقیق نمایان شدن آثار صدمه روی نمایشگر، ثبت می گردد. طبق آنچه گفته شده نمایشگر  P-OLED این موبایل که تولیدش را ال جی بر عهده داشته در کمتر از ۱۰ ثانیه دچار آسیب پذیری همیشگی شد.

از شما دعوت می کنیم در ادامه به تماشای این ویدیو بنشیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • solook
    solook | ۵ آذر ۱۳۹۶

    آیفون ایکس شده 5.3 میلیون
    http://gooshichand.com/items/?model=iphone_x

  • مُلّا ممد
    مُلّا ممد | ۵ آذر ۱۳۹۶

    حتی اگه توی خورشید ذوب نشه، زیر چرخای لودر له نشه بازم نمیصرفه که بخریم!

  • kaveh.yzd
    kaveh.yzd | ۵ آذر ۱۳۹۶

    پیکس دو را در باریفا مشاهده کنید

مطالب پیشنهادی