ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی There is No Game؛ هیچ عنوانی وجود ندارد

There is No Game از آن بازی های خوبی است که دوست نداریم معرفی کنیم. در واقع یکی از جذابیت های اصلی ساخته KaMiZoTo روی عنصر غافل گیری می چرخد، اینکه ندانید چه اتفاقی در ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

There is No Game از آن بازی های خوبی است که دوست نداریم معرفی کنیم. در واقع یکی از جذابیت های اصلی ساخته KaMiZoTo روی عنصر غافل گیری می چرخد، اینکه ندانید چه اتفاقی در انتظارتان است و اصلا There is No Game پیرامون چیست.

با توجه به ادعای سازنده، There is No Game هیچکاری انجام نمی دهد. همین عنوان بیش از یک میلیون بار دانلود شده است

حتی خود سازنده هم به این مسئله واقف بوده و اگر به صفحه گوگل پلی بازی سر بزنید میبینید که هیچ اطلاعات مفیدی در رابطه با این عنوان وجود ندارد. به جز اینکه There is No Game یک بازی نیست و هیچکاری انجام نمی دهد. جالب اینجاست حتی در ثانیه های اولیه هم بازی فریب تان داده و فکر می کنید با اثری سر کاری رو به رو هستید.

ولی بعد از چند دقیقه عنوان توسعه یافته توسط KaMiZoTo جذابیت خودش را نشان می دهد. دیگر تمام کلمات عجیبی که سازنده برای توصیف ساخته اش به کار برده رنگ و بوی معناداری به خود گرفته و علت اینکه نام این عنوان «There is No Game» است مشخص می شود.

There is no game می خواهد به شما بگوید که یک بازی نیست و حالا باید خلافش را ثابت کنید.

اما ذات غافل گیر کننده تنها یک بخشی از زیبایی بازی را به دوش می کشد و قسمت مهم تر ارتباط بازیکن با هوش مصنوعی است. بازی از طریق یک هوش مصنوعی با شما حرف می زند و مکانیزم های گیم پلی There is No Game هم پیرامون صحبت های کاربر و این هوش مصنوعی می چرخند. بسته به حرف هایی که او می زند، باید واکنش هایی نشان دهید.

حالا این واکنش ها می توانند تغییر در نام بازی یا لمس بعضی آیکون ها باشند. سازنده توانسته تنوع را در گیم پلی به خوبی حفظ کند. خوشبختانه صداگذاری این عنوان که توسط خود توسعه دهنده انجام شده قابل قبول بوده و با توجه به اینکه دیالوگ ها قسمت زیادی از بازی را تشکیل می دهند شاهد بیان جمله های جالبی از سوی هوش مصنوعی هستیم.

چون بخش زیادی از بازی روی دیالوگ ها می چرخد، بنابراین برای لذت بردن از There is no game باید زبان نسبتا متوسطی داشته باشید. البته سازنده تمام تلاشش را به کار گرفته تا از جمله های راحت استفاده کند.

البته بازی خیلی کوتاه است. نهایت شاید در پانزده دقیقه There is No Game را به اتمام برسانید و با وجود اینکه دوست داشتیم مدت زمان این عنوان تحسین شده بیشتر باشد ولی همانند اپلیکیشن فلسطینی Liyla and the Shadows of War [معرفی دیجیاتو]، There is No Game هم در همین مدت زمان کوتاه یک تجربه فراموش نشدنی هدیه می دهد.

There is No Game یکی از عجیب ترین بازی های موبایل است. عنوانی که سعی دارد بازی نباشد و حالا باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا نشان دهید که این ادعا درست نیست؛ There is No Game نه تنها یک بازی به حساب می آید بلکه با وجود مدت زمان کوتاهش از جالب ترین عناوین ساخته شده روی اسمارت فون ها است.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از کافه بازار

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی