ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

از انتشار ویدیو در یوتوب تا کارگردانی فیلم؛ با «گوین فری» آشنا شوید

اینترنت برای اکثر افراد جنبه سرگرمی دارد اما برای برخی دیگر به نردبانی برای رسیدن به اهداف و موفقیت تبدیل می شود. یکی از این افراد «گوین فری» نام دارد که از طریق جذب مخاطب ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

اینترنت برای اکثر افراد جنبه سرگرمی دارد اما برای برخی دیگر به نردبانی برای رسیدن به اهداف و موفقیت تبدیل می شود. یکی از این افراد «گوین فری» نام دارد که از طریق جذب مخاطب در سایت های مختلف توانست نامی برای خود دست و پا کرده و به استودیوهای فیلم سازی راه پیدا کند.

فری که در سال 1988 در «آکسفوردشایر» انگلیس به دنیا آمده یکی از نخستین کسانی بود که در سال 2006 با استفاده از دوربین های دیجیتالی فانتوم ویدئوهای اسلوموشن را در یوتیوب پست می کرد.او اولین بار در سال 2003 و از طریق برنامه «قرمز علیه آبی» با استودیوی «روستر تیث» آشنا شد. این برنامه بر اساس بازی «هیلو» ساخته شده بود. گوین هم که یکی از اعضای فروم این استودیو بود و به خاطر نوشتن نقدها و مطالب مرتبط به این برنامه به یکی از محبوب ترین کاربران تبدیل شده بود.

همین مساله باعث شد که یکی از موسسان روستر تیث به نام «بارین برنز»در سال 2007 از وی برای کارگردانی فصل هفتم این برنامه دعوت کند. برنز در این باره می گوید:

بعضی از بهترین کارکنان ما از میان اعضای فروم انتخاب شده اند. آنها با زمینه کاری ما اشنایی داشته و به آن علاقه دارند و همین مساله همکاری ما با آنها را تسهیل می کند.

تجربه همکاری با این استودیو آنقدر برای فری جذاب بود که وی به دنبال همکاری تمام وقت با این استودیو بود اما ویزای کار در آمریکا نداشت.

او در سال 2010 کانال معروف « Slow Mo Guys» را با همکاری «دنیل گروچی» راه اندازی کرد. این کانال ویدئوهای اسلوموشن را به نمایش می گذارد و ممکن است از نظر کاربران کار آنها ساده باشد اما ضبط یک ویدئوی 5.1 ثانیه ای از انفجار یک شی شیشه ای به 19 ساعت فیلم برداری نیاز دارد.

Slow Mo Guys در طول 2 سال آنقدر محبوبیت پیدا کرد که وی توانست از طریق آن ویزای کار در آمریکا را دریافت کرده و با روستر تیث وارد همکاری بلند مدت شود.

گوین می گوید:

اگر می خواهید هر روز  صبح با اشتیاق از خواب بیدار شوید، بهتر است به دنبال کاری بروید که از انجام آن لذت می برید.

وی در پروژه هایی از قبیل Achievement Hunter، سری فیلم های «Lazer Team» و پادکست RT Podcast مشارکت داشته است.او در حال حاضر بودجه بیشتری در اختیار داشته و در  کانال «The Super Slow Show» به صورت حرفه ای تر روی ویدئوهای اسلوموشن کار می کند. با این حال هنوز هم از کانال قدیمی خود دل نکنده و ماهیانه ویدئوهایی را در Slow Mo Guys هم به نمایش می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • esio
    esio | ۶ آذر ۱۳۹۶

    چند وقت پیش یه کانال بامزه پیدا کردم که صاحبش ایرانی بود. اسمش electroboom هستش و تو یوتیوب اگه آموزش ساختن گیتار الکتریک رو سرچ کنید همون اول میارتش :)
    (اگه همه مردم ایران اینو میشناسن ببخشید من خیلی تو باغ نیستم)

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۵ آذر ۱۳۹۶

    عالیه این پسر،تقریبا تمام ویدیو هاشون در slow mo guysرو دیدم،تمام ویدیوهاشونم با این جمله شروع میشه،
    هلو،آیم گو،آیم دان???

مطالب پیشنهادی