ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر دکمه های لایک و ریتوییت را در حالت Embed View توییت ها حذف می کند

توییتر مشغول تست قابلیتی است که می تواند تعداد نفرات شرکت کننده در بحث را برای توییت های پرمخاطب به نمایش بگذارد. این قابلیت که هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و ارائه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

توییتر مشغول تست قابلیتی است که می تواند تعداد نفرات شرکت کننده در بحث را برای توییت های پرمخاطب به نمایش بگذارد. این قابلیت که هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و ارائه اش در نسخه نهایی توییتر تأیید نشده، تنها در حالت Embed View توییت های پر پاسخ و جنجالی خود را نمایش می دهد.

در این حالت دکمه های لایک و ریتوییت از پنجره توییت حذف شده و در عوض تعداد نفرات شرکت کننده در بحث جای آن ها را می گیرد. دن جکسون، یکی از مقامات توییتر می گوید که این قابلیت «آزمایشی کوچک» در راستای تلاش های توییتر برای دادن ابعاد اجتماعی گسترده تری به توییت ها محسوب می شود.

البته قابلیت مذکور مزایا و معایب خاص خودش را دارد. از یک طرف، اولویت دادن به افراد شرکت کننده در بحث راه خوبی است که کاربران به دنبال کردن توییت ها و شرکت در مباحث علاقه بیشتری نشان بدهند.

اما از طرف دیگر، حذف دکمه های لایک و ریتوییت می تواند نرخ تعامل کاربران را هم با کاهش مواجه سازد. به عبارت دقیق تر اگر توییت جالبی ببینید و دوست داشته باشید که آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، در حالت Embed View به گزینه ریتوییت دسترسی ندارید و باید برای این کار حتما روی توییت کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی