ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از ششم آذر آغاز می‌شود

دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور ده‌ها کمپانی و شرکت بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی از روز ۶ آذر (دوشنبه) تا ۱۰ آذر در شهرآفتاب برگزار می‌شود. مسئولان نمایشگاه امسال برخلاف سال ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور ده‌ها کمپانی و شرکت بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی از روز ۶ آذر (دوشنبه) تا ۱۰ آذر در شهرآفتاب برگزار می‌شود. مسئولان نمایشگاه امسال برخلاف سال گذشته به جای بهمن‌ماه فصل پاییز را برای فعالیت انتخاب کردند و بر اساس پیش‌بینی‌ها این تغییرات زمانی استقبال بهتری از نمایشگاه خودرو سال جاری را با خود به همراه خواهد آورد.

برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه عبارتند از: گروه سایپا، نگین خودرو، ماموت خودرو، پاکرو، داتیس خودرو، ایرتویا، و... همچنین برندهای مطرحی چون پژو، رنو، مرسدس بنز، سیتروئن، لکسوس، تویوتا، هیوندا، ولوو، فولکس واگن، بایک و... نیز در این نمایشگاه حضور دارند. برخی از این شرکت‌ها و برندها نوید سورپرایزها و نمایش‌های خارق‌العاده‌ای از محصولات خود را برای اولین بار در ایران داده‌اند.

ساعات 10 تا 18 برای بازدید از این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب توسط مترو خط 1 و یا تاکسی‌های خطی در میادین اصلی شهر برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر خواهد بود، با توجه به وسعت نسبتا عظیم فضای نمایشگاه به بازدیدکنندگان اعلام شده که حداقل سه ساعت برای بازدید از محوطه نمایشگاه در نظر بگیرند. ضمنا ساعات بازدید از نمایشگاه از ساعت 10 الی 18 اعلام شده و تعطیل رسمی روز دوشنبه نیز خللی در شروع فعالیت آن ایجاد نکرده است.

حضورخودروی فصل 2017 فرمول یک رنو در نمایشگاه امسال احتمالا از بخش‌های هیجان انگیز این رویداد خواهد بود.

نمایشگاه خودرو سال گذشته میزبان بیش از 200 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی فعال در صنعت خودرو در زمینه‌های مختلف خودروهای سواری، تجاری، موتورسیکلت و سازنده قطعات بود و امسال بنا به اظهارات برگزارکنندگان این رویداد احتمالا شاهد رشدی 20 درصدی در این زمینه‌ها خواهیم بود.

تیم دیجیاتو در نظر دارد اخبار مهم و قابل توجه این نمایشگاه را در طی روزهای برگزاری آن با شما در میان بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۵ آذر ۱۳۹۶

    وقتی گمرک رو بستن و قیمت ماشینارو چند برابر کردن چه فایده مردم برن نمایشگاه حسرت بخورن؟

مطالب پیشنهادی