ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سیف خودرو از محصولات هاتای و Bisu Auto در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد

شرکت سیف خودرو پیش تر بعنوان نماینده خودروهای سوبارو در ایران فعالیت داشت، اما بنا به دلایلی نتوانست مدت زیادی دوام بیاورد. این شرکت در نمایشگاه تهران امسال سعی دارد تا شانس خود را با ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۶

شرکت سیف خودرو پیش تر بعنوان نماینده خودروهای سوبارو در ایران فعالیت داشت، اما بنا به دلایلی نتوانست مدت زیادی دوام بیاورد. این شرکت در نمایشگاه تهران امسال سعی دارد تا شانس خود را با کمک دو کمپانی چینی مورد محک قرار دهد.

پیش از این شایعاتی مبنی بر مشارکت این شرکت با دو کمپانی چینی به گوش رسیده بود، اما تاکنون مشخص نبود که این برندها کدامند. در شبی که فرآیند غرفه سازی نمایشگاه تهران در مراحل پایانی قرار داشت، با ورود خودروها به داخل غرفه سیف خودرو مشخص شد که این شرکت دو برند Bisu Auto و هاتای را به عنوان شرکای تجاری خود برگزیده است.

نماینده های هاتای در غرفه سیف خودرو، دو خودروی الکتریکی EV260 و EV230 هستند که اولی کراس اوور بوده و دومی در سگمنت سدان جای می گیرد. نسخه بنزینی کراس اوور EV260 که با نام هاتای A25 شناخته می شود توسط ریگان خودرو برای بازار ایران تدارک دیده شده و ظاهرا با نام C9 به فروش خواهد رسید.

Bisu Auto هم که کمپانی نام آشنایی نیست با 3 خودروی T3 و T5 از سگمنت کراس اوور و ون M3، بخت خود را در بازار ایران امتحان خواهد کرد.

با توجه به سابقه سیف خودرو و تجربه شکست با برندی مانند سوبارو، عجیب است که این شرکت مسیر شراکت با دو کمپانی گمنام را پیش گرفته؛ چراکه عرضه چنین خودروهایی می تواند کار را برای سیف خودرو بسیار دشوار کند.

شرکت سیف خودرو در نمایشگاه خودرو واقع در شهر آفتاب، از یکشنبه ۵ آذرماه، بمدت ۶ روز شرکت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۵ آذر ۱۳۹۶

    سوبارو کجا این است آشغالا کجا آخه ?

مطالب پیشنهادی