ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تلفیق تکنولوژی و کیفیت؛ BYD S7 در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد

بی وای دی (BYD) یکی از خودروسازان پیشگام چینی است که به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید بوده و سعی دارد با کاهش فاصله خود و رقبای مطرح بین المللی، خود را برای حضور ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۵

بی وای دی (BYD) یکی از خودروسازان پیشگام چینی است که به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید بوده و سعی دارد با کاهش فاصله خود و رقبای مطرح بین المللی، خود را برای حضور در بازارهای جهانی آماده کند.

شاسی بلند S6 یکی از مدل های شناخته شده بی وای دی در ایران است که به لطف شباهت های ظاهری و باطنی با نسل دوم لکسس RX و همچنین فاکتورهای دیگری مثل قیمت، امکانات و سواری مناسب مورد توجه برخی از مشتریان بازار قرار گرفته است.

حال با افتتاح نمایشگاه خودرو تهران، نماینده این کمپانی در ایران یعنی کارمانیا، از یک شاسی بلند جدید مشابه رونمایی کرده که از طراحی و مشخصات جالبی برخوردار است.

این شاسی بلند خوش استیل S7 نام داشته و در واقع نسخه ارتقا یافته و لوکس تر S6 محسوب می شود.

بی وای دی با تولید S7 طرفداران شاسی بلندهای لوکس را هدف قرار گرفته، به همین جهت این خودرو از طیف وسیعی از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی بهره می برد.

نشان دهنده دیجیتال پشت فرمان، سیستم اینفوتینمنت با نمایشگر لمسی 10.2 اینچی با امکان دریافت کانال های تلویزیونی و 500 گیگابایت حافظه داخلی، سیستم مسیریاب، سیستم صوتی فوق العاده با کیفیت و تصفیه کننده هوای کابین، برخی از آپشن های خاص این شاسی بلند هفت نفره هستند که در صورت ارایه می توانند برای مشتریان ایرانی جذابیت های بالایی داشته باشند.

نیروی مورد نیاز این خودرو توسط یک موتور 2 لیتری توربوشارژ جدید که 207 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور دارد، تامین می شود.

خروجی این موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو ارسال می گردد.

هنوز مشخص نیست که S7 چه زمانی و با چه قیمتی وارد ایران خواهد شد. اما برای اطلاع شما مخاطبین گرامی باید اشاره کنیم که این شاسی بلند مجهز چینی در سرزمین مادری قیمتی بین 119 الی 140 هزار یوان دارد؛ یعنی چیزی بین تقریبا 77 الی 91 میلیون تومان با نرخ روز ارز.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ZLATAN
    ZLATAN | ۶ آذر ۱۳۹۶

    فقط داخلش و عقبش خوشگله ولی جلوش...?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی