ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات زیادی از Devil May Cry 5 به بیرون درز کرد

به تازگی اطلاعات زیادی از قسمت پنجم سری بازی موفق Devil May Cry در فضای مجازی منتشر شده است. این اطلاعات هنوز به طور رسمی از سمت کپکام تایید نشده اند اما با توجه به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

به تازگی اطلاعات زیادی از قسمت پنجم سری بازی موفق Devil May Cry در فضای مجازی منتشر شده است. این اطلاعات هنوز به طور رسمی از سمت کپکام تایید نشده اند اما با توجه به منابعی که از آن ها این اطلاعات منتشر شده، می توان به صحت آن ها تا حدود زیادی اطمینان داشت.

جزییاتی که از قسمت پنجم این سری منتشر شده، شامل اطلاعاتی از بخش داستانی بازی، نحوه دنبال شدن گیم پلی آن و انحصاری بودن این اثر برای کنسول پلی استیشن 4 می شود.

بنابر اطلاعات منتشر شده، وقایع مربوط به داستان Devil May Cry 5، درست بعد از قسمت چهارم این مجموعه اتفاق خواهد افتاد و به نظر می رسد که سازندگان آن تا حد زیادی از نسخه ریبوت این مجموعه به المان های کلاسیک سری Devil May Cry، کوچ کرده اند.

به نظر می رسد که سه شخصیت قابل بازی در Devil May Cry 5 وجود خواهد داشت که به طور قطع، دانته یکی از آن ها خواهد بود. در این بازی، قرار است تا با یک سمت جدیدی از دانته که شخصیتی جدی تر دارد، آشنا شویم. لازم به ذکر است که Devil May Cry 5 شاهد طولانی ترین بخش داستانی این مجموعه بوده و همین موضوع شاید مدت زمان تجربه بازی را نیز افزایش دهد.

دانته همچنان با ویژگی های منحصربه فرد در مورد خودش به نابودی دشمنان خودش خواهد پرداخت و از شیوه های همیشگی خود استفاده خواهد کرد. البته به نظر می رسد که داستان این قسمت از این سری،  شخصی تر و جدی تر برای دانته خواهد بود.

در بخش گیم پلی نیز، به نظر می رسد که با یک دوربین جدید در بازی طرف خواهیم بود. تخریب پذیری محیط افزایش یافته و دشمنان بر اساس سبک مبارزه شما به حملاتتان واکنش نشان خواهند داد.

بازی دارای محیطی پویا بوده اما به هیچ عنوان یک بازی دنیای باز نخواهد بود. همچنین سازندگان بازی تلاش زیادی برای رسیدن به سرعت 60 فریم بر ثانیه در قسمت پنجم Devil May Cry خواهند کرد.

به نظر می رسد که دو سال از شروع ساخت این بازی می گذرد و پیش از این سونی قصد داشته تا این عنوان را در ماه دسامبر و طی رویداد پلی استیشن سال جاری میلادی معرفی کند اما به دلیل بازخوردهای منفی کاربران نسبت به سونی در E3 2017، سونی برای جبران سال گذشته، قصد معرفی این بازی در رویداد E3 سال 2018 میلادی را دارد.

به نظر می رسد که سونی در تامین هزینه ساخت این بازی نقش مهمی را ایفا کرده و به همین دلیل، Devil May Cry 5، یک بازی انحصاری یا حداقل انحصاری زمانی برای کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، می توان در سال 2018 میلادی منظر انتشار قسمت جدید Devil May Cry ماند و این موضوع می تواند خبر خوبی برای طرفداران قدیمی این مجموعه و بازی های سبک هک اند اسلش باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mohsen mmi
    Mohsen mmi | ۷ آذر ۱۳۹۶

    خدا کنه دست استدیوهای اروپاییش نده مثل شماره آخرش که کلا رید... تو بازی تا شماره ۴ عالی بودـ ژاپنیا بسازنش...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی