ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لیست موبایل های سامسونگی که به روزرسانی اندروید 8.0 را دریافت می کنند فاش شد

سامسونگ یکی از آن کمپانی هایی است که هیچوقت نمی گوید کدام یک از موبایل هایش به ورژن بعدی اندروید به روزرسانی می شوند. با این همه، افرادی که پرچمداران کمپانی کره ای خریداری کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سامسونگ یکی از آن کمپانی هایی است که هیچوقت نمی گوید کدام یک از موبایل هایش به ورژن بعدی اندروید به روزرسانی می شوند. با این همه، افرادی که پرچمداران کمپانی کره ای خریداری کرده اند معمولاً می توانند برای دو سال از دریافت آپدیت های جدید خاطر جمع باشند. بنابراین موبایل گلکسی اس 6 و تمام پرچمدارانی که بعد از آن به بازار آمده اند، در نهایت به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت می کنند، هرچند که سامسونگ این اطلاعات را رسماً تایید نکرده است.

اخیراً لیستی شامل آن دسته از موبایل های سامسونگ که به روزرسانی اندروید 8.0 را دریافت می کنند در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. مثل همیشه نمی توان از صحت این اطلاعات مطمئن بود، اما لازم به اشاره است که لیست اخیر توسط یکی از افشاگران مطرحی منتشر شده که سابقه خوبی در انتشار زودهنگام اخبار مربوط به سامسونگ دارد.

لیست مورد اشاره بسیار بلند بالا بوده و دیوایس های مختلفی را شامل می شود که از جمله آنها می توان به گلکسی اس 6، اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و نیز اکثر موبایل های سری A سال 2017 اشاره کرد. بسیاری از تبلت های سامسونگ هم به روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد.

نکته مهم اینست که در لیست بالا، به مدل های 2018 خانواده گلکسی A نیز اشاره شده که هیچ یک هنوز معرفی و عرضه نشده اند. ظاهراً مدل 2018 سه موبایل گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 همراه با اندروید نوقا روانه بازار می شوند؛ اما در نهایت می توانند آپدیت اوریو را نیز دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • solook
    solook | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    بین گوشی های سامسونگ نوت 8 بیشترین رم رو داره http://gooshichand.com/item/Samsung_Galaxy_Note_8/

  • mahzar
    mahzar | ۹ آذر ۱۳۹۶

    هر نظر با احترامی مینویسی تایید نمی کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی