ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل آنر V10 با 6 گیگابایت رم و چیپست 8 هسته ای در Geekbench رویت شد

به تازگی دستگاهی که به با شماره مدل «HUAWEI BKL-AL20» شناخته می شود در پایگاه داده سرویس Geekbench رویت شده است؛ موبایلی که گفته می شود با نام تجاری Honor V10 معرفی خواهد شد. لیست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

به تازگی دستگاهی که به با شماره مدل «HUAWEI BKL-AL20» شناخته می شود در پایگاه داده سرویس Geekbench رویت شده است؛ موبایلی که گفته می شود با نام تجاری Honor V10 معرفی خواهد شد. لیست گیک بنچ برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه را افشا می کند و با آنچه طی ماه های اخیر شنیده ایم سازگاری دارد؛ بنابراین به نظر می رسد که زیرمجموعه هوآوی برای رونمایی از یک پرچمدار تمام عیار آماده است.

همانطور که در تصویر پایین می توان دید، آنر V10 از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و به چیپستی 8 هسته ای با حداکثر فرکانس کاری 1.84 گیگاهرتز مجهز شده است. اگرچه چیپست مورد استفاده هوآوی مشخص نیست، اما می توان حدس زد که باید منتظر چیپست کایرین 970 خود هوآوی باشیم که در ماه اکتبر و همراه با اسمارت فون میت 10 رونمایی شد.

سری V آنر معمولاً پرچمداری قدرتمند را با قیمتی کمتر نسبت به رقبا در اختیار مشتریان قرار می دهد و انتظار می رود که همین رویکرد با آنر V10 نیز تکرار شود. با توجه به لیست Geekbench، دستگاه به صورت پیش فرض از اندروید 8.0 اوریو بهره مند است و احتمالاً رابط کاربری EMUI 8 هم رنگ و لعابی متفاوت به نرم افزار دستگاه خواهد بخشید.

در نهایت گفتنی است که آنر V10 در دو تست تک هسته ای و چند هسته ای، نمره بسیار خوبی از Geekbench دریافت کرده است و دیوایس مورد اشاره، قطعاً قادر به رقابت با بسیاری از پرچمداران اندرویدی فعلی خواهد بود؛ حداقل از منظر توانایی ها خام پردازشی. آنر V10 قرار است روز آتی به صورت رسمی معرفی شود و در خبرها آمده که باید منتظر معرفی Honor 9 Lite Youth Edition نیز باشیم که مدلی میان رده از آنر 9 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • hamid
    hamid | ۶ آذر ۱۳۹۶

    سامسونگ جالب نیست ?

    • solook
      solook | ۹ آذر ۱۳۹۶

      لیست آخرین مدل های گوشی هواوی با قیمت

      • solook
        solook | ۹ آذر ۱۳۹۶

        http://gooshichand.com/filterbyspec/?&dir=%D9%86%D8%B2%D9%88%D9%84%DB%8C&sort=%D8%B3%D8%A7%D9%84

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی