ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ جدید iOS 11: دو کلمه پرکاربرد دیگر شناسایی نمی شوند

به نظر می رسد که iOS 11 میانه خوبی با تایپ ندارد چرا که پس از حرف «I» حالا دو کلمه پرکاربرد دیگر را هم تشخیص نمی دهد. باگ جدید این سیستم عامل هنگام تایپ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد که iOS 11 میانه خوبی با تایپ ندارد چرا که پس از حرف «I» حالا دو کلمه پرکاربرد دیگر را هم تشخیص نمی دهد.

باگ جدید این سیستم عامل هنگام تایپ «it»، آن را به عنوان یک کلمه غیر معتبر شناسایی کرده و به صورت خودکار با «I.T» جایگزین می کند. همین مشکل در مورد کلمه «is» هم وجود دارد و سیستم به جای آن واژه «I.S» را به کاربر پیشنهاد می کند.کاربران گزارش کرده اند که مشکل مذکور با ریبوت هم حل نشده و برای برطرف کردن آن باید از منوی Settings وارد General شده و در قسمت Keyboard وارد Text Replacemen شوید. در این قسمت با تنظیم کردن کلمات it و is به عنوان واژه های معتبر  این مشکل احتمالا حل خواهد شد.

اگر با انجام مراحل بالا کماکان با این مساله مواجه بودید، در بخش Keyboard قابلیت تصحیح خودکار را غیرفعال کنید. احتمالا اپل در آینده نزدیک با ارائه یک آپدیت نرم افزاری این باگ را برطرف کند و در آن زمان می توانید مجددا قابلیت فوق را فعال کنید.

لازم به یادآوری است که کوچکترین مشکل iOS از چشم کاربران تیزبین این سیستم عامل پنهان نمی ماند، برای مثال طرفداران تیم فوتبال «اوهایو» باگی که در iOS حرف «I» را با «[?]A» جایگزین می کرد را در برابر چشمان 105 هزار تماشاگر به تمسخر گرفتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۷ آذر ۱۳۹۶

    ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی