ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی SkidStorm؛ ساعت به وقت دریفت

Data Wing المان های مثبت زیادی داشت اما خلاقانه ترین بخشش استفاده متفاوت سازنده از «دریفت» بود. در ساخته Dan Vogt اگر قسمت پشتی شخصیت اصلی داستان مماس با دیوارها می شد، سرعت او افزایش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

Data Wing المان های مثبت زیادی داشت اما خلاقانه ترین بخشش استفاده متفاوت سازنده از «دریفت» بود. در ساخته Dan Vogt اگر قسمت پشتی شخصیت اصلی داستان مماس با دیوارها می شد، سرعت او افزایش می یافت و برای این کار هم باید دریفت می کردید. مهمترین علت موفقیت اثر جدید شرکت معروف Cheetah Mobile نیز همین است.

اگر ایده دریفت را از SkidStorm بگیرید، احتمالا تنها چیزی که باقی می ماند عنوانی کلیشه ای باشد. ولی سازنده به خاطر استفاده جالب از این المان و البته طراحی خوب مرحله ها توانسته در کنار Dancing Line ،Piano Tiles و Arrow.io یکی دیگر از سرگرم کننده ترین تجربه های ممکن را به بازیکن ها هدیه بدهد.

البته نحوه استفاده از ایده دریفت در SkidStorm مشابه Data Wing نیست. پیش از پرداخت به این نکته، بیایید ابتدا نگاهی کلی به بازی بیاندازیم. همانند خیلی از عناوین ریسینگ، در این عنوان هم با چند ماشین دیگر به رقابت می پردازید. در نهایت کسی که زودتر از بقیه به نقطه پایان برسد، پیروز می شود.

بازی با وجود داشتن بخش تک نفره، آنلاین بوده و برای تجربه اش نیازمند اینترنت هستید.

دوربین هم ایزومتریک بوده و اتوموبیل ها خودشان حرکت می کنند. در واقع مهمترین وظیفه شما تغییر جهت ماشین و البته استفاده از نیتروژن است. تصمیم درستی هم بود، چون دریفت کردن بخش مهمی از SkidStorm را تشکیل می دهد، بنابراین اگر بخواهید به صورت دستی ماشین را برانید به خاطر محدودیت های موبایل با مشکل مواجه می شوید.

اما نقش دریفت کردن چیست؟ دریفت رابطه مستقیمی با افزایش مقدار نیتروژن دارد. هر چه قدر بیشتر اتومبیل را سر دهید، نوار نیتروژن پر تر شده و در نتیجه می توانید زودتر رقبا را پشت سر بگذارید. نکته جالب اینجاست که سازنده با طراحی خوب مرحله ها توانسته اهمیت استفاده از این ویژگی را در پیست ها نیز قرار دهد.

به خاطر پیچ های فراوانی که در جاده ها وجود دارد، سر دادن درست ماشین نه تنها می تواند نیتروژنی که دارید را افزایش دهد بلکه باعث می شود تا به دیوارها برخورد نکرده یا جاده خاکی نروید. Cheetah Mobile همانند Dan Vogt توانست با ترکیبی متفاوت از دریفت و المان های همیشگی سبک ریسینگ، خلا کمبود عناوین ریسینگ 2017 را بیش از پیش پر کند.

البته سر دادن درست تنها نیمی از راه پیروزی بوده و بخش دیگر، شخصی سازی ماشین است. می توانید وسیله ای که دارید را ارتقا داده و آن را قدرتمند تر کنید. وجود بخش ارتقا و شخصی سازی با وجود اینکه همیشه از جذاب ترین قسمت های عناوین ریسینگ به حساب می آید اما در مسابقات آنلاین SkidStorm گاهی اوقات تعادل را به هم می زند.

با این وجود همچنان دریفت کردن اهمیت بیشتری نسبت به قسمت شخصی سازی و ارتقا ماشین ها دارد. از دیدگاه گرافیک هم بازی تنوع خیلی خوبی در پیست ها از لحاظ ظاهری داشته و همچنین گیم پلی به خاطر فریم ریت مناسب دارای ریتم سریعی است.

SkidStorm در کنار Data Wing یکی از خوب های امسال به حساب می آید. بازی شاید در نگاه اول کلیشه ای به نظر برسد اما سازنده به کمک ایده دریفت موفق شده عنوانش را از کلیشه ها نجات دهد. بنابراین اگر از علاقه مندان به سبک ریسینگ هستید، پیشنهاد می کنیم ساخته جدید کمپانی Cheetah Mobile را از دست ندهید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از مارکت Apkpure 

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۷ آذر ۱۳۹۶

    خیلی بازی خوشساخت و عالی ای بود،بخش آنلاینش عالیه

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۷ آذر ۱۳۹۶

    ورژن بتا رو قبلا بازی کرده بودم، ارزش وقت گذاشتن داره

  • احد وصال
    احد وصال | ۷ آذر ۱۳۹۶

    انلاینه ?

مطالب پیشنهادی