ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گوگل در حال توسعه موبایلی برای استفاده از یوتوب است؟

«آیا مایل به خرید موبایلی که با توجه ویژه به استفاده از یوتوب طراحی شده هستید؟» این سؤالی است که گوگل در روزهای اخیر از برخی کاربران تلفن های اندرویدی پرسیده و به نظر می ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

«آیا مایل به خرید موبایلی که با توجه ویژه به استفاده از یوتوب طراحی شده هستید؟» این سؤالی است که گوگل در روزهای اخیر از برخی کاربران تلفن های اندرویدی پرسیده و به نظر می رسد کمپانی ساکن مانتین ویو ایده ساخت یک موبایل یوتوبی مخصوص را در سر دارد.

البته ظاهر پرسش های مطرح شده نشان دهنده وجود چنین تلفنی نیستند اما احتمال توسعه آن را تقویت می کنند؛ به عنوان مثال گوگل از قابلیتی به نام «You Twist» سخن گفته که به کاربر اجازه می دهد با چرخاندن موبایل و قرار دادن آن در حالت افقی، یک جدول شطرنجی از ویدیوهایی که احتمالاً به دیدن آنها علاقه مند خواهد بود را مشاهده کند.

موبایل یوتوبی گوگل از دوربین دوگانه و اسپیکرهای استریو بهره می برد

ویژگی دیگری که در پرسشنامه گوگل به آن اشاره شده «You Capture» است که از طریق یک دکمه اختصاصی، امکان دسترسی مستقیم به اپلیکیشن یوتوب و ضبط ویدیو را برای کاربر فراهم می کند. در ضمن قابلیت دیگری به نام «Creator Connect» نیز در طرح مورد بحث گنجانده شده که امکاناتی مانند استوری و لایو اینستاگرام را به یوتوب اضافه می کند.

بر اساس محتوای پرسشنامه گوگل، موبایل «YouTube Edition» که بسته به تولیدکننده می تواند نام متفاوتی داشته باشد، از یک نمایشگر 6.01 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن FHD+ (1080 x 2160) بهره برده و به پردازنده 2.2 گیگاهرتزی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی مجهز شده است.

تصویر ضمیمه پرسشنامه گوگل

همچنین یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی موبایل یوتوبی گوگل را بر عهده داشته و شرکت برای تصویر برداری، یک ماژول دوربین دوگانه شامل سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی را در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

گفتنی است گوگل YouTube Edition را موبایلی هم رده با آیفون SE، اکسپریا XA1 و گلکسی A5 معرفی کرده و در صورت نهایی شدن تصمیم تولید، آن را در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز با اسپیکرهای استریو و قیمتی بین 360 تا 400 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۷ آذر ۱۳۹۶

    همین الان با گوشی روزی چند ساعت یوتوب گردی میکنم،ولی به نظرم این گوشی تفاوت خاصی با سایر گوشی ها برای استفاده از یوتوب نداره ک آدم رو ترغیب کنه.

مطالب پیشنهادی