ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش BYD s6 و BYD s7 مخصوص نمایشگاه شهر آفتاب

شرکت خودروسازی کارمانیا خودروی BYD S6 را با قیمت قطعی 997،000،000 ریال با موعد تحویل فوری و بهمن و اسفند ماه و سود مشارکت 18، 16 و 15 درصد به صورت پیش فروش نقدی با ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

شرکت خودروسازی کارمانیا خودروی BYD S6 را با قیمت قطعی 997،000،000 ریال با موعد تحویل فوری و بهمن و اسفند ماه و سود مشارکت 18، 16 و 15 درصد به صورت پیش فروش نقدی با قیمت قطعی عرضه می نماید.
همچنین شرایط فروش اقساطی با قیمت قطعی، با اقساط 6 تا 36 ماهه جهت خودروی BYD S6 نیز اعلام شد.
شرایط فروش BYD S7، BYD S6، BYD به صورت مشارکت در تولید نیز جهت نمایشگاه خودروی تهران - شهر آفتاب اعلام شد.همچنین کارمانیا جهت سهولت ثبت نام مشتریان محترم، اقدام به پیش فروش آنلاین محصولات خود در وب سایت رسمی خود نموده است که با این امر علاوه بر احترام مضاعف بر حقوق مشتریان خود، باعث سهولت در دسترسی و صرفه جویی در وقت مشتریان خود گردد.
مشتریان می توانند با خرید هر خودروی BYD در طرح های فروش ارائه شده از نمایشگاه بین المللی خودروی تهران – شهر آفتاب ( 6 آذر 96) تا نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان ( 6 بهمن 96) در قرعه کشی 2 دستگاه BYD F3 شرکت نمایند .‏BYD S6 موتورى به حجم 2/4 لیتر دارد که با چهار سیلندر و 16 سوپاپ، 164 اسب ‌بخار نیرو گشتاور 234 نیوتون ‌متر تولید می ‌کند. یکی از محاسن موتور 2/4 لیتری S6 استفاده از قدرت موتور در دورهای متوسط بوده که باعث شده است راننده برای هر حرکتی فشار بیهوده به موتور نیاورد.از امکانات byd s6 مى توان به صندلی 8 حالته برقی راننده، بسته شدن شیشه ‌ها همزمان با قفل کردن درها، صفحه کیلومتر دیجیتال TFT با قابلیت تغییر رنگ، سیستم تهویه دوگانه و سانروف دو حالته، آینه ‌های جانبی برقی با گرمکن و آینه عقب الکتروکرومیک، درب باک برقی، دکمه ‌های چندکاره روی فرمان، و کروز کنترل، اتولایت، دی ‌لایت و چراغ ‌های خوشامد گویی روی آینه‌ های جانبی، ورود بدون کلید، دوربین دید عقب، و دوربین دید جانبی آینه سمت راست، نویگیشن با مانیتور 7 اینچی لمسی، 9 بلندگو، بلوتوث و خروجی برق 12 ولت، سنسورهای پارک جلو و عقب، استارت دکمه‌ای و ایربگ‌ های 6 تایی اشاره کرد.
‏BYD S7 داراى یک موتور 2 لیتری توربوشارژ جدید که 207 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور دارد، است.خروجی این موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو ارسال می شود.نشان دهنده دیجیتال پشت فرمان، سیستم اینفوتینمنت با نمایشگر لمسی 10.2 اینچی با امکان دریافت کانال های تلویزیونی و 500 گیگابایت حافظه داخلی، سیستم مسیریاب، سیستم صوتی فوق العاده با کیفیت و تصفیه کننده هوای کابین، برخی از آپشن های خاص شاسی بلند هفت نفره byd s7 هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۷ آذر ۱۳۹۶

    چینیه درج مثلا 1

  • sepehri
    sepehri | ۷ آذر ۱۳۹۶

    این خودروها حدود قیمت واقعیشون 20 میلیون تموم میشه براشون و اونوقت چندین برابر بیشتر از قیمت واقعیش میندازن به مروم همیشه در صحنه

  • مجید
    مجید | ۷ آذر ۱۳۹۶

    جفتشون عالیه ان!

  • Hamed Sahraei
    Hamed Sahraei | ۷ آذر ۱۳۹۶

    Byd f3 چی؟
    اقساطی نمیدن؟

مطالب پیشنهادی