ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیاتک از چیپست جدیدی برای اینترنت اشیاء رونمایی کرد

کمپانی مدیاتک که به توسعه و  تولید طیف وسیعی از چیپست های موبایل مشغول است، در یکی از تازه ترین اقدامات خود با معرفی چیپست «MT2621» به دنیای اینترنت اشیاء (IoT) گام نهاده. چیپست مورد ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

کمپانی مدیاتک که به توسعه و  تولید طیف وسیعی از چیپست های موبایل مشغول است، در یکی از تازه ترین اقدامات خود با معرفی چیپست «MT2621» به دنیای اینترنت اشیاء (IoT) گام نهاده.

چیپست مورد بحث با در نظر گرفتن محصولات مختلف و به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط میان طیف وسیعی از گجت ها توسعه یافته، و با ارائه امکان برقراری تماس در انواع گجت های پوشیدنی و محصولات مجهز به IoT کاربرد خواهد داشت.

چیپست MT2621 از استانداردهای NB-IoT R14 و GSM/GPRS پشتیبانی می کند

محصول جدید مدیاتک با برخورداری از استانداردهای ارتباطی «NB-IoT R14» و «GSM/GPRS» از طریق یک سیم کارت و آنتن توانایی اتصال به هردو شبکه را داشته، و ماژول باند عریض آن تمام باندهای معرفی شده در استاندارد «3GPP Rel-14» را پوشش می دهد، که در مجموع به معنی محصولی واحد با قیمت و زمان توسعه معقول، برای کاربری در بازارهای مختلف جهانی خواهد بود.

در نهایت لازم به ذکر است که چیپست MT2621 از پردازنده ARMv7 با فرکانس 26 مگاهرتز و 160 کیلوبایت حافظه اصلی بهره می برد که به همراه 4 مگابایت حافظه یکپارچه شده، از اپلیکیشن های مبتنی بر لینوکس پشتیبانی نموده و به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی