ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در بلک فرایدی 6 میلیون آیفون 10 را به فروش رسانده است

از هفته گذشته و با برگزاری بلک فرایدی رسما فصل خریدهای سال نو در کشورهای غربی شروع شده و گزارش ها حاکی از این است که اپل به خوبی از این فرصت استفاده کرده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۰

از هفته گذشته و با برگزاری بلک فرایدی رسما فصل خریدهای سال نو در کشورهای غربی شروع شده و گزارش ها حاکی از این است که اپل به خوبی از این فرصت استفاده کرده است.

برآوردهای تحلیلگران موسسه فناوری «Rosenblatt» نشان می دهد که کمپانی ساکن کوپرتینو تنها در بلک فرایدی حدود 6 میلیون آیفون 10 را به فروش رسانده است.

علاوه بر این استقبال کاربران از مدل 256 گیگابایتی این موبایل که 1199 دلار قیمت دارد، تقریبا دو برابر نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 999 دلار بوده است. فروش بیشتر این مدل خبر خوبی برای اپل است چرا که قیمت بالاتر به معنای سود بیشتر است.این گزارش نشان می دهد که در سه ماهه پاییز حدود 30 میلیون آیفون 10 به فروش خواهند رسید، در حالی که این میزان برای زمستان به 45 میلیون دستگاه می رسد.

در حال حاضر زمان تحویل این موبایل از 6 هفته به 1 تا 2 هفته کاهش یافته و دلیل آن هم افزایش تولید هفتگی آیفون 10 به 3 میلیون دستگاه است. این در حالی است که بر اساس گزارش Rosenblatt میزان تولید این دستگاه ها احتمالا به 4 میلیون هم افزایش پیدا خواهد کرد.

لازم به یادآوری است که پیش از عرضه آیفون 10 تولید برخی قطعات آن از جمله سنسور Face ID و دوربین TrueDepth با مشکلات فنی مواجه بوده و باعث کاهش میزان تولید و کمبود موجودی این اسمارت فون شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۸ آذر ۱۳۹۶

    توی بلک فرایدی ۶ آیفون ۱۰ فروختن !!!! اونوقت ما تو بلک فرایدی پوشک با مسواک فروختیم باقیمانده محصولاتم که شکر خدا قبل بلک فرایدی قیمت چند برابر شده بود برگشت به قیمت سابق و یکم بالاتر ?????

مطالب پیشنهادی